24h購物| | PChome| 登入
2008-02-29 13:29:09| 人氣136| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

分岔路

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

大家看完何晶嘎蛋糕,知吾知哩塊野又係咩呢?噔噔噔。。。話你知拉,哩塊野其實係蘿蔔糕來嘎。。。。係米好新奇呢!!如果便個想食嘎話就請我去食飯啦,甘我就帶你去囖。。。。
其實上作大學三年啦,識作好多新嘎朋友,但係始終覺得軍訓識嘎係最好嘎。。。昨日同Fish她地出去食飯,Fish下個月就要飛去加州了,好吾捨得阿。。。軍訓沒幾日我就識她了,覺得好岩傾,可以話因爲她我挂住屋企噶情緒先好左好多,而且三年來她都帶我見識五少野,特別係介紹左我好多好食噶野。。。真的好吾捨得哦。。。跟住講下講下,肉團又話她畢業后都要去澳洲繼續讀書。。。就係甘樣,就由中午開始飲茶一直飲到下午嘎五點幾。。。認真甘飲作成個下午嘎“茶”。。。。
突然覺得時間真伽過得好快,轉身身邊噶朋友就一個一個甘踏上不同伽分岔路路口,選擇不同嘎方向,向自己嘎目標出發。。。
突然亦都覺得自己係度原地打轉,站在分岔路度迷糊彷徨,不知如何是好,感覺自己伽方向迷失,吾知道選擇邊條路至好。。。
突然覺得自己正處於一個離別的時期,身邊伽朋友各自有各自嘎精彩,心中隱約覺得離愁正籠罩住我,將我緊緊包圍,難道天下真的無不散的筵席麽。。。
我的Mind好清晰嘎話備我知,裏個係我必經嘎階段,每個人有每個人自己的路,有合必有分,話雖如此,分離嘎時候我仍然仲係覺得好Sad。。。
希望五好有太多的分離,希望大家分離后仲可以再相聚,希望。。。。。。。

台長: Lin Bear
人氣(136) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: Mood |
此分類下一篇:陈家祠一日游
此分類上一篇:国庆

YOYO
真系甘架
琴晚同距地几个吃饭

先知道原来系无话题架
因为每个人方向五同
或者系我同距地唔同
“系宿舍真系好郁闷”
哩个口号嗌左成个月了
2008-03-21 14:04:25
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文