24h購物| | PChome| 登入
2007-08-05 20:26:25| 人氣220| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

* 五 星 級 大 廚 (老鼠^^) 正 *

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

***
每個星期~最期待都係星期日,可以訓到九點多先起身,個人會比較精神!!
仲有可以見到可愛的超人

講番尋日一件喜事一件壞事先
首先~
o係公司收到GEE的SMS,佢搵到份新工,不過下周二就要佢番工,我心諗:咁急~要賠一個月糧囉?不過,知道佢終於脫離苦海,真係可喜可賀。佢間公司D人對佢又唔好又講野刻薄,又唔駛教野,O係度都係浪費時間,不如早走早著,GEE的好處係85年出世,好年輕@
希望佢星期一畀信時,班阿嬸唔好蝦佢啦!^^轉左去上環番工,第時番學都係可以O係中環MTR等!~太好,依舊有伴搭車。仲打算搵佢食個午餐,原來佢放假~哼

另外,我收到個電話,生蠔佢入左院,我好驚訝,之前聽佢講發燒退完又發番,估唔到入左院先知佢唔係感冒咁簡單,過多幾天佢就可以出院啦!希望佢可以好好保重身體,佢都問我會唔會探佢,我諗~可能星期一看下時間許唔許可,過一過去看下佢,我都知道住院呢...好悶!我見我爸O個時悶到看人起馬鐵...

>><<
今日相約超人去唱K~加看戲
看<五星級>,除左配音真係出乎意料到差外,兩粒鐘無悶場,幾好笑!D境物,包括巴黎夜景...真係好鬼靚囉!家下D卡通做的效果好逼真!值得入去看,除左附近D小朋友得閒大叫得閒拍手掌外...
始終卡通片MA~
後來去左沙田,超人要買皮鞋~~家下D皮鞋鞋頭都好似鱷魚頭,好長好扁身!試O岩但就無新~要看下其他分店囉..而我,看極D連身裙都唔O岩,一係著上身真係有種怪雞感覺。我諗我都係出唔到大場合架啦!

>< 屋企夜晚又出街食飯(一大班O係茶樓)
我爸媽又叫我D妹打畀我,成日都咁,好討厭...

PS
超人竟然今日講左句:我O地好耐無吵架!
我心諗:難道佢好想??
超人講完自己都笑...<==超低能勁白痴

台長: 桃子豬
人氣(220) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

鍾意肥人的傻四
我也想看看五星級大鼠
但有人說不好看喎
2007-08-16 19:46:12
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文