24h購物| | PChome| 登入
2007-06-22 21:21:55| 人氣116| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

* 腳 痛 + 眼 痛 + 眼 袋 大 *

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

**
好唔慣番工o既打扮,不過,做律師行要打扮斯文、莊重,但著o個d鞋令我行路慢左,同埋勁痛。
本身我腳呢~係扁平足,有舊骨突左出黎,所以著d番工鞋,會刮損我隻腳,唉~早知o係袋放定對拖鞋,放工時著啦,無咁痛。

今日竟然同事叫我:星期五呀!今日準時收工啦!我就打畀超人,因為佢夜晚番石門,可以一齊搭地鐵轉火車,點知!超人領教到咩叫龜速/snail速,佢話平時一個鐘多ok,變左個半鐘,話我腳痛行得超慢,哈哈!~不過見我痛,就唔同我計,衰人黎~不過好開心,我成日都覺得見得太少啦!個衰人成日都話大埔隻豬可愛d--佢以前曾經暗戀的美女。

佢話遲下可能一大班男男女女去澳門,大埔豬都可能去。
實出事啦,哈哈!我又唔夠人姣同咁騷~(畀超人聽)

^^ 我都想去下短期trip,好耐無離開呢個地方。同超人旅行都應該會幾開心,佢會好照顧我,不過我成日都肚痾,出到去外面,真係唔知食咩好。

** 番左幾日新工,同事都好照顧我,家下我連花名都有埋,哈哈!癲架,叫人PC566,都好多野要跟同學習,多野做到好似番工八小時都唔太夠用,因為好多資料要看,要入機再CHECK野,對契、ETC。我相信真係要學識晒,至少半年,但係我上司黃律師,就好似唔想半年咁耐,佢認為我係個讀過書,後生O既女仔,應該學習能力強,想短期內迫我識晒,我番工第一日已經出信同埋入資料跟FILE,第二日就跟另一類FILE,今日又係跟第三類FILE,一單未完一單又起,又要對十二袋超厚公文袋。

個同事仲笑我,有冇畀虫咬,真係無D同情心。
不過對我幾好,知我完全無經驗,就走黎話唔識就出聲,雖然我O地忙,但教你都有時間O既。聽番佢O地講,先知原來本身請我做LEGALSECRETARY,後來有個大粒律師看完我資料,話浪費WOW,個女仔讀緊法律,如果畀佢做其他職位會更好。

人事部已經猛問我讀完後係咪叫legalexecutive,我話係呀!
再問就係會唔會讀上去。好貴同埋好長遠,有錢先講。

***^^加油
超人又被迫拎公司野番屋企做,星期日去找佢幫拖先。
有時感情o既野好奇妙,我同超人第一次見面係o係沙田希爾頓中心,當時佢仲有個鞋抽女友,或多或少係我介入/出現,取代左個位置,o個時我羨慕鞋抽點解有個咁體貼、咁就人o既男友,雖然頭髮...但我一直都覺得外表唔重要,最重要專一。

我一直遇親都係衰人,加上好男仔真係愈來愈少,我覺得自己就係呢個想法,先會介入,通常看電視~最後個男仔都係掛住正印,捨棄第三者。好彩超人都係揀我。話咁快就3年,哈哈~希望我同佢感情一直好落去,大家都無打算咁早結婚,我覺得有時d野唔可以急。

^^ 聽日約左恩、aelo、寶、寶妹同kitty一齊唱k
開心死我

星期日早少少搵超人先
希望佢清晒,可以一齊出去行下
^^



台長: 桃子豬
人氣(116) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文