24h購物| | PChome| 登入
2007-06-16 18:40:57| 人氣78| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

* 超 讚! 惡 作 劇 *

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

**
呢排都十分沉迷看韓台劇。
最近,想起阿寶猛話惡作劇之吻好看過惡魔在身邊,我之前都看左惡魔,楊丞琳真係好可愛呀入面,不過,男主角個造型有d怪,如果論好笑程度同劇情,係惡作劇之吻好看過惡魔在身邊,感覺上一開始都好類似。

惡魔在身邊~講楊丞琳單親家庭,阿爸早死,跟媽媽相依為命,o係學校有兩個好好o既朋友,有日佢等呀又等,佢想親手交封情信畀佢暗戀的人,點知陰差陽錯,交左畀個惡魔男主角,佢捉住呢個把柄不斷玩弄佢,後來,佢媽工作的餐廳,遇上男主角個爸(有錢人),大家互生好感,仲打算結婚添!後來仲搬埋一齊住。...

惡作劇之吻~一開始講依晨o係學校廣場拎住封情信等呀等,終於等到元暢出現,但元暢當看佢唔到,佢就訓左o係地下度,哈哈!~仲要畀元暢番轉頭話佢:無其他野做架咩,我最討厭無腦筋的女人。呢下好大打擊。

o個時就播左首好好聽的插曲:

全世界的人都知道
在見到你關鍵的第一秒
愛的情愫開始發酵
小心翼翼寫給你的紙條
幸福劃上星星記號

你像一座孤傲的島
有自己的城堡
我是上不了岸的潮
也只能將你圍繞

全世界的人都知道
一廂情願是種煩惱
只要換你一次微笑
就算是做夢也會笑
全世界的人不知道
我不在乎付出多少
我想這就是幸福寫照
任何人不能阻止我對你的好

依晨搬左個新屋,間屋係由佢爸才叔一手一腳自己起,哈哈!
好好笑!因為2級地震就倒下來,咁才叔個老朋友o係電視度看到,就即刻去出事現場搵才叔,叫佢o地暫時去佢屋企住,依晨同元暢就展開同居的生活,但我估唔到入面阿金,暗戀依晨多年的男生,係汪東城,真係估唔到,佢的戲路簡直同花樣一樣o既...

不過真係好好笑,成日都做錯野,入面元暢個樣好cool,但我覺得佢係個幾愛笑的人,好有喜劇的感覺,入面d插曲都好好聽,如「聽見」、「靠近一點點」仲有「惡作劇」等...讚!

***
講番其他無聊野
尋日下午撞見去了外國讀書+中學時期的男同學,同我男友提番...佢好似一直噴火...
哈哈!我最鍾意見到超人吃醋噴火個樣,講起~佢樣真係幾似韓國人,韓國人個個都好似係呢個樣o既...自rain、閔大人出現後,超人已經完全擺脫了王喜的影子。

^^ 超人快d賺錢錢養我

台長: 桃子豬
人氣(78) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文