24h購物| | PChome| 登入
2007-04-15 20:41:35| 人氣74| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

* 至 愛 的 英 國 男 明 星 - 豆 *

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

終於…終於…看左啦!
* 鬼叫上次去,差d就全院滿座,基本上,近排d電影,要揀好看真係有d難度!要揀套我同超文都o岩看,都幾有難度。
今日去左看「豆放大假」,等左好耐終於看到啦!今次一改豆的作風,今次係有故事同情節,當然,笑料都好多。我覺得值得花錢入戲院看,哈!好笑~
如果有興趣入戲院看o既話,以下內容就免看啦~~~
1.o係餐廳,食生蠔o個一幕,好笑,扮食左,其實搵個餐巾載住..好cheap精,竟然見到隔離木台...個女士o既袋放o係地下,佢將d生蠔倒晒入去,哈哈---後來當然o係人家發現時..即閃人。
2.呢個時代,仲有人拎指南針去搵路,少見。好似成日行勁多路,但唔駛食野咁。
3....好多cheap野都做,後來個康城首映,個導演播自己拍o既片,攪鬼..一味focus自己個樣,d對白一味講...nothing...d人都訓晒咁濟。
4.豆私底下換左個片,播自己旅行一直拍o個d...同o個個美少女呀,個細路o個d,d對白好配合播o既片,好正呀~~~

聽聞豆唔會再拍呢類電影,佢認為見好就收,好過做到爛晒,不過,好慶幸知道佢當選左最受觀眾歡迎的英國男星,恭喜晒!哈哈
由細到大,都好鍾意看佢拍o既野,覺得好好笑,雖然佢對白少,但佢d表情代表到語言ma~~~或者之前佢拍o個套特務j,太多負面評語,報紙話佢因為咁壓力太大,要接受心理treatment,可憐!!

香港方面,真係可以令我笑..周星馳囉!不過,佢宜家...太過認真製作電影,就變左個商品,無以前咁好笑啦!當年佢套回魂夜幾好笑,哈哈...
男親女愛--電影劇,dod姐同黃子華,呢排翻看,好好笑...金句:you off!!!宜家d電視劇真係令我覺得好好看係-女人唔易做同男人之苦...遲下超文會同我d/l番 ^^

*** 考試啦--五月
仲未有心情努力去溫書,不過讀呢科考試,我會選擇不斷看網上中文的資料,到時用英文寫番,橫掂有兩科係openbk,要加油啦!好掛住christina,佢隻腳唔知點樣,>.<

*拎左星島張chq,問我走係咪人工低同福利唔好,答黎有咩用,會跟進咩,咪玩啦~
*新公司番o個...度,好處五天工作,壞處有個女仔成日老點你,令你做錯野,真係頂....
*等緊好消息中

台長: 桃子豬
人氣(74) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文