24h購物| | PChome| 登入
2007-03-10 19:41:44| 人氣73| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

* 終 於 畀 左 辭 職 信 啦 *

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

*....感覺...就好似鬆左一口氣咁.*

自換左新上司及唯一男同事走左後,我o地幾個女仔一直都好努力咁忍耐,不過,我o地終於爆發啦!哈哈…呢段日子真係好難熬,新上司金毛狗o既性格係好鍾意問完人問題,就質疑人答案,所以我o地決定咩都答:唔清楚。因為含糊的話,佢會問其他人去核實我o既答案,何必如此呢???好令人反感。

仲要近日不斷咁針對FLORENCE,我不嬲最看唔過眼有人...借題發揮,咁開學通頂入單出錯,佢就開會時影印埋出黎話:出錯機率大,話呢PART你錯左,攪到後面O個PART的同事多左野做,下???? 仲要話:點解呢張單入左而無CLICK走D假期,FLORENCE話O個開學時淨入頭,趕埋數,後來都CLICK番晒,咁個衰人就話:咁呢張無CLICK,點解呀?FLORENCE話PT無畀呢張野我,咪無囉,梁生仲要話 咁O個個人呢....我O地個個都想大笑:話明開學用O既PT,都走左啦!
除左呢樣,太多..LA..又問家下D新校同埋轉全日制D學校定晒未,點會家下知道呀..有仔女都咁,難怪O既,O係公司同秘書攪埋一齊,都唔避忌,以為訂紮花叫花店送黎公司,就唔知係你送畀秘書架咩....大把人都見過梁生車秘書番屋企,秘書住天水圍,梁生住大埔,話順路?????
呢間星島太垃圾啦...唉

畀信...我講左句 郭生,呢封係我O既辭職信!佢個樣好似呆左咁..話下~你辭職???...之後又話我唔係星島員工又話咩..態度勁惡劣,我都畀左一個月通知啦!仲好似想撩架嗌咁,恩今日畀信..FLORENCE星期一畀...學FLORENCE講:佢都無得訓架啦,三個人走,上面實問點解!!!!
好彩我搵到工,下個月正式番工,做建築師樓秘書...
人工都OK,希望我快D適應新環境啦!

呂超文---養我就好...哈哈
咁我咪唔駛咁辛苦囉,FLORENCE番屋企看仔女...唔要賓看啦!
恩過去黎生O個間新雅做,人工得7500...本來黎生係叫FLORENCE,但人工太低啦,點做呀...FLORENCE話晒20年工作經驗,唉...真係心淡,而我新年前都拒絕黎生,我想轉行,希望有好的發展,新上司都幾好人,佢認為肯學野就得架啦!!!
最後一個月--真正打風流工,我相信星期三11:30開的例會,叫我O地去都無意思啦!哈哈...

雖然O係星島都識左唔少同事,哈哈..好人同衰人都領教過,學黎生講:呢兩年多時間我成長得好快,個人成熟左,可能對得多衰人,我自己份人都謹慎小心...希望唔會畀人捉痛腳...
LAST DATE: 4月2日....

PS: 加油
呢排勁看MY GIRL,正呀...
多謝支持同鼓勵

台長: 桃子豬
人氣(73) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文