24h購物| | PChome| 登入
2007-02-04 22:12:55| 人氣65| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

* 「亡 命 之 徒(途)」... *

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

亡命之途

曲:周博賢
詞:周博賢
編:周博賢
監:周博賢/小池石涼


客滿一秒,腳掣放開
超速飆車像競賽
搭客尖叫,當作喝采
司機跟速度在戀愛

身邊映像化開
(迷離幻覺車廂覆蓋)
時空扭轉極精采
(數秒像變十數載)

此刻我坐在門內
置身這小巴飛車總決賽
能否終有幸踏門外~Yoi
越望越感慨
(有太多未放開)

雙親寄望在期待
與好友昨日正吵著回來
縈繞的掛慮尚存在~Yoi
越念越悲哀
(上錯車是意外)

按照需要,轉線閃開
拐彎衝燈是熱愛
對鏡一照,看見「托海」
司機跟虛幻在相愛

身邊映像化開
(迷離幻覺車廂覆蓋)
時空扭轉極精采
(數秒像變十數載)

此刻我坐在門內
置身這瘋癲飛車總決賽
能否終有幸踏門外~Yoi
越望越感慨
(有太多未放開)

雙親寄望在期待
與好友昨日正吵著回來
縈繞的掛慮尚存在~Yoi
越念越悲哀
(上錯車是意外)

停留下來,眼蓋張開
彷彿終於放棄了比賽
再看清楚,惶然憤慨
燃油正盛載!

此刻繼續在門內
要參與瘋癲飛車總決賽
能否終有幸踏門外~Yoi
越望越感慨
(有太多未放開)

多少約會在期待
買衫褲費用正好賺回來
向蒼天發誓將過失都改
但願避得開
(這次純屬意外)

太多野想打想講
同朋友、同事都講左好多好多野...
都決定左唔留o係星島,好想去一個新環境工作同學習,宜家個新老細好唔信人同埋好唔知點咁,咩都唔識,但就成日..去搵一d佢認為好神奇的新發現,每次我都潑佢冷水同埋講野有骨咁回敬佢,我都唔好惹,講真o個句,其他部門都認為條友仔係傻同埋...只不過係一隻狗,好心呢隻狗咪再吠啦!
令到我d工作量多到..我都好似無時間去清晒d野,...

我知道其他人都唔想我走,知道我走就會collapse...但我仲年輕,可以再去拚搏,呢兩年黎,我知道自己處事成熟左,不過好似付出左好多精力同時間,我都想同朋友去行街食飯看戲...
超文一直都好支持我
哈哈...希望我新一年會過得更好,同超文感情更勝從前。

第三年一齊過情人節同新年啦...
我同超文到宜家都係咁恩愛,會嘈架,但係真係好耐先一次,可能佢真係好就得我,除左發生上次爆笑事件,我堅持除番件外套畀佢..仲彈左句 哎呀,你好煩呀...佢就塞番件外套o係紙袋度..點知手抽位爤左..我堅持入屋拎番個袋畀佢...佢就彈句 哎呀 你好煩呀...
(嬲左兩小時左右)就熜左...佢哄番我...話 我其實係講 哎呀 我愛你...

唔知幾年後仲會唔會咁樣??
(會掛,佢買多幾隻狗咪得囉)

PS:花樣聽日先有12集
呢排聽謝安琪小姐的歌多
好正





台長: 桃子豬
人氣(65) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文