24h購物| | PChome| 登入
2006-12-23 17:18:19| 人氣97| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

* 台灣D歌好鬼好聽啊 ~ 吳尊相登場 *

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

東方茱麗葉 <= 入面有首歌叫非你莫屬

懂得讓我微笑的人
再沒有誰比你有天份
輕易闖進我的心門
明天的美夢你完成

*整個宇宙 浩瀚無邊的盡頭
 每顆渺小星球 全都繞著你走*

#愛我 非你莫屬 我只願 守護
 由你給我的幸福
 愛我 非你莫屬 也許會 笑著哭
 但那人是你所以 不怕苦#

係林依晨同埋吳尊主演架!不過本人始終鍾意看D嘻嘻哈哈的鬧劇,如花樣少年少女!入面有首歌都好好聽係由TANK唱的專屬天使。
我不會怪你 對我的偽裝
天使在人間 是該藏好翅膀
人們愚蠢魯莽 而妳纖細善良
怎能讓妳 為了我被碰傷
小小的手掌 厚厚的溫暖
妳總能平復 我不安的夜晚
不敢想的夢想 透過妳的眼光
我才看見 它原來在前方
沒有誰能把妳搶離我身旁 妳是我的 專屬天使
唯一我能獨佔
沒有誰能取代妳在我心上 擁有一個 專屬天使
我哪裡還需要 別的願望
小小的手掌 大大的力量
我一定也會 像妳一樣飛翔
妳想去的地方 就是我的方向
有我保護 笑容儘管燦爛
要不是妳出現 我一定還在沉睡
絕望的以為 生命只有黑夜

細心看下歌詞,我最鍾意聽沒有誰能把妳搶離我身旁...
哈哈!如果超人唱畀我聽就好啦!
考完試後,最開心都係可以專心看下D劇集同埋上下網,之前番學真係好辛苦,點解D功課做到似一個PROJECT...不過愈讀落去,我都唔知自己係咪真係適合,到現時為止,我D功課成績幾好,但事實上上堂O個陣,我好多野都要自己諗下,D同學比我明得更多,...
講真
我始終對翻譯..好似興趣多好多
我覺得譯野好好玩,去諗下有冇諗錯原文的意思,我覺得好好玩...可惜自己又唔爭氣,如果中學時成績好d.我諗家下真係做到翻譯員啦!不過好多野都係過去左先識去後悔。

黎緊我都唔知自己o既去向
黎生辭職-1月6日走
carl尋日畀信-1月22日走(佢比我預期中早左好多走)
點算好!好多野要跟同做,黎生講過呢個部門carl走的話,我o地會亂亂地,以後的星期六誰番工...
哈哈...黎生仲打算叫我1月底考慮清楚就辭職,阿恩咪好慘,點頂呀呢度....其實呢度d人...我成日都唔知佢o地諗咩,好似一班好唔認真工作o既人,但發行部阿頭知道..不過容許佢o地繼續咁樣...

對我o地,就不斷挑骨頭
我對住個梁生多一陣,都想死,同阿恩想法一樣,新上司係好人就好,不過.
一定會好辛苦,宜家最熟o既人就係我,平時都有人幫我拎下主意..家下
無啦!要靠自己,唔知道我可以撐到幾耐呢...
d人看親我掌紋就話我辛苦命...因為有條好長o既事業線,d人話男o既有就正啦!做到阿頭,女o既係做到但可能打工打到退休...
(希望超人養我就好)

不過擔心咁多都無用
我平時番工都無偷懶,成日都工作工作...因為都幾多野做...
哈哈 其實有諗過轉新公司後會點樣,我怕壓力一樣大,因為黎生番新公司希望交到成績,實叫我搏到盡,我有呢個能力嗎? 其實我只不過想做個被保護的角色,而唔係推人..指點人應該做咩唔應該做咩...
番新公司-人工會加3000,試用期後再加...但有壓力

呢邊星島會加我人工,但黎緊8-10月會忙死我
以前有人幫我手...加下我要重新training人...
>.< 叻姐話做新不如做番舊...
我都唔知點算

問超人...超人話 新囉
哈哈 正衰人
其實想番下其他firm多d,不過呢排真係難搵工

呂超人 幫下手la
>.<

吳尊 <=你好man呀!


台長: 桃子豬
人氣(97) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文