24h購物| | PChome| 登入
2004-06-02 03:04:10| 人氣61| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

尋晚冇打......訓左教。今晚打番,打埋今日......

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

1/6尋晚真係有d唔開心ga~唔知點解,眼見大家都係度進步緊,而自己就好似冇什麼進步咁,所以咪有d唔知點咁lor~但後來我同左細佬傾,感謝主,有同工真係好~!^_^
佢好鼓勵我,佢講左一句令我特然有番心機~!佢話我冇變過,佢所認識o既ar柴就係一個有一重會燃燒人生命的火~(我聽到之後真係想喊出o黎,勁感動~^^)不過話說回頭,我之前都真係有d迷失,但依家冇lu~!^^

2/6
今晚祈禱會好開心,因為我同我d組員都好大釋放~感謝主,尤其是振仔同小申,振仔今晚返左o黎,希望神真係會成為我地同佢之間o既中保la,不過信得著,道必得著~Aman~!!^^到小申,我估經過今晚之後,佢同屋企人o既關係,係時已經同撒旦來了一個了斷la~!感謝主~^_^不過我依家好busy,就死la~!>_< Go Go Go! Add oil~!^_^thx god~~

台長:
人氣(61) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文