24h購物| | PChome| 登入
2003-05-13 23:39:32| 人氣70| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

13/5/03 “兩歲啦!!”

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

11/5/03 “母親節”
今日母親節呀,在此祝福我的媽媽,我媽媽的媽媽,同天下所有的媽媽,永遠都幸福快樂.
昨晚婆婆就已經到我家了,所以我一早吃過爸爸煮的美味早餐後,就第一時間去酒樓搵位飲茶,這是媽媽節的指定活動呀!不過我不知道是我時間早,還是市況真的一般,我好容易唔洗等好耐就有位呢!我們一家人還有表妹同婆婆一齊飲過茶,就去了行街街,順便幫婆婆揀電視,因為佢部電視壞o左呢!我們後來買了部國產廿一吋電視比佢,當係母親節禮物,不過.這部電視的錢是…全數我比呢!!
在買電視的時候,給我在百老匯看中了一個小焗爐,價錢不貴的,本打算買番屋企玩“家家酒”,但點知個sells話無貨,咁無計啦!,揀個貴少少兼大o的o既,一來可以燒大件o的o既o野,二來媽媽希望借這個焗爐重拾爸爸做人的信心和尊嚴……之但係,個sells一樣話無貨!!那一刻我聽到真的十分氣結,這一間是什麼舖頭呀!?無貨就唔好擺o的貨出o黎啦,同埋他們都無心做生意的,因為他完全唔幫我問o下第二間舖有無貨,只係叫我過幾日再去過,我真的十分憤怒……
到了晚上,一家人同舅舅佢地一齊去酒樓繼續同婆婆慶祝母親呢!

12/5/03 “間書”
今日請了假沒有上班,因為要留在家做功課呢!不過還未落筆寫o野o架,因為今日仍是在間書階段呢!大家千萬不要少看這個程序呀!因為如果唔睇夠書間齊重點,好難做好一條題目o架!
睇呀睇,間呀間,4點半左右就收工唔做,往屯門去.因為我今晚約了蕉蕉番本書同埋食飯呢!蕉蕉今晚帶了我去一間日本餐廳,98蚊任飲任食好正呀!有機會我要同其他朋友和屋企人再去食呢!
妳要選擇清楚呀!不要再傷害自己,再傷害到人啦!記注,愛~要自然同簡單呀!^.*

13/5/03 “兩歲啦!!”
兩歲啦,兩歲啦!夢星雲兩歲啦!!真的十分開心呀,因為沒想到自己能養成了寫日記的習慣,雖然唔係天天都寫,但自己總算有一份毅力o丫~~.
在此真的要再老土的多謝秋思一次,因為如果沒有了秋思的思簿仔,就唔會有我的夢星雲.除了多謝秋思外,當然還要多謝所有曾經到過、鼓勵過、支持過夢星雲的朋友,因為如果沒有了大家的支持,我想我早就放棄了.
今日有點唔開心,因為工作……
“心緒”
亂~
零亂~
壓~
抑壓~
這也許是我的命運,
也許是我自己的選擇,
我不再狂呼,也不再低吟,
我全完順從老天的恩澤.

台長: SnoopyJohn
人氣(70) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文