24h購物| | PChome| 登入
2001-06-12 13:43:35| 人氣123| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

12/6/01 "放假日(一)"

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今天是放假天,我決定閒賦在家,睇vcd同埋溫溫書.留待明天才出街,因為明天到旺角上學,今晚就在美孚.

星期日,HAHA...有得去玩了! 約好朋友去打麻雀呀,=P HEHE,吾好意思呀,一家贏兩家,多謝妳,瑩瑩!! 打完麻雀,約好去了睇演唱會的朋友和無份打麻雀的朋友一齊去油麻地YMCA九龍餐廳食Buffet,我就各得ok,吾知大家覺得點呢?
上次去加太賀的相大家睇過了,我會盡快晒比大家呢! 之後去了唱K,玩得好開心呀!只可惜我的肚子又吾爭氣,吃了生冷o野,回家拉肚子呀!! 生肖書真的盡確哦~我要小心腸胃呢!!

星期一,承接了拉肚子和夜睡加玩得盡,結果整天吾舒服同埋手軟腳軟,本來吾想返工的,但下午要教電腦班,所以頂硬上都要返;因為自己個人無精神,加上自己技術未夠,所以昨天給老人家的notes是從書上影下來的,但當我印好晒,大老細比電話來,贊我上兩堂的老師做得好,叫我繼續,和課程完結時將全部notes比份佢...本來有人贊是好事,但昨天的notes是影印書的...那麼即係要再做一份,同埋以後要維持水準,真是有點壓力哦~~
那麼只好努力了!到了下午,我出動最後的能量教左成兩個鐘電腦同埋開左成個鐘頭的會議,終於可以收工了.晚上吃過了飯,連美味情緣都無睇就去"交交豬"了! 因真的好倦,好吾舒服.

hehe...經過一整晚的充電,今朝個人精神晒了! 今晚有精神上堂了.
今晚約了Pinky吃晚飯呀!!談談去澳門的事哦,有5A同學會的朋友仔報名嘛!?大家聯絡啦~~

台長: SnoopyJohn
人氣(123) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文