24h購物| | PChome| 登入
2001-05-14 21:20:41| 人氣89| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

^^SnoopyJohn今天當護士^^

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

HOHO...我今天早上返工,竟然要當起"登記護士"呀!因為我中心今天有身體檢查,我負責控制人流同叫名,就好似診所裡面的姑娘,叫病人去見醫生呢!!所以我同老人家講,我叫"肥姑娘"哦!!HAHA...
而亦因為今日人手不足,我也學會了量血壓呀,各位好朋友,以後有咩比人激襯,驚自己爆血管...HAHA,可以找我量一量,沒問題呢! =P
明天放假一天!但...唉!要做功課呀,四條,每條二千字...我要努力囉! HEHE...但晚上有兩美相伴睇戲,^_^乜都抵番啦!

台長: SnoopyJohn
人氣(89) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文