24h購物| | PChome| 登入
2002-08-21 22:09:08| 人氣82| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

20-21/8/02 "自己也倒下"

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

昨晚是我同第一年讀夜校的同學聚會呀!又係入o左馬鞍山食,因為就阿東.我o地擒日得四個人咋,回想第一年讀夜校時,我o地有七個人,現在呢?只剩下我們四個了!我們四人中,尤以阿東情況較壞,一來係佢對腳的情形無乜好轉,二來他已經失業快一年了,所以我同Madam和阿莫都提他難過,大家都話要為他打聽工作呢!
我o地食o下講o下,到十點幾就完場了,是關Madam住將軍澳,唔可以太夜!(最衰死人莫偉康剛賣o左部車,如果唔係就可以坐耐d,然後兜晒我o地)所以我們先送Madam去搭車,然後就三個男仔坐的的過恆安.為何我也到恆安?一來送阿東,二來我要搵陳生"一手交一手"呢!我同陳生交易完,就坐車返屋企了,返到屋企時也快12點,明日報近日在這時段好難上,所以我到今日才寫日記呢!!

到o左今日,一起身就覺得自己有點唔妥,成個人好倦,而且仲好似好熱咁,還有睇什麼東西都好似紅色的,總之就好唔妥,好似作病咁,而到o左中午,個痛仲有點痛添!我左思右想,終於想出一個原因,可能是昨天一連兩餐都無米到肚,引發血糖低掛!所以我午飯時第一時間就搵"飯"食.不過...都無乜好轉呢!昨晚我還叫思詠自己要保重身體,依家睇睇自己?haha...自己都搞唔點,自己也倒下來呢!!!
唉~星期日嘉年華的攤位都未搞點,星期六又話要全日出動至晚上,真淒慘!星期日晚就要考試了!我只有明天和後兩日時間作最後準備呢......(=()今次已經是補考了,如果有乜差池,就要被錢再讀過的了!我真的想合格呀!!

台長: SnoopyJohn
人氣(82) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文