24h購物| | PChome| 登入
2002-07-06 11:27:09| 人氣90| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

4-5/7/02 "玩泥&來電"

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

4/7/02(四) “玩泥”

今日收工,急急腳的離開中心,因為今晚約了蕉皮、阿麟和阿青,我們約出來,是打算book船13號釣墨魚呢!但點知阿青因為唔舒服,臨時唔出o黎,結果剩o番我o地三個。不過在book船之前,我約了蕉皮早點出o黎,因為我搵佢陪我買禮物比思詠呢!買完禮物,我o地繼續在潮流特區內逛,蕉皮想搵對鞋襯她的裙子呢,不過揀唔o岩呀!希望佢快o的搵到,著出o黎比大家睇o下。離開了潮流特區,我們就過信和,幹我們是晚的主題活動…“book船”。不過我們只是取了資料,沒有落訂,是關我o地都唔知揀邊間好,一來是價錢啦,二來是我們二人都唔係定主意的人,所以無book到。不過其實我們都心裡有數,一於明天就叫阿麟去book。

去完信和,阿麟仍未到,所以我就同蕉皮繼續逛,行到兆萬樓下時,走進了一間賣護膚品的舖頭,個名叫做唔知”乜乜樹”咁o既物體,入到佢,店內o的姐姐o緊係例牌的sale野啦!還有叫你試試佢o既產品,o的姐姐比o左的做面膜o既泥我o地試,好得意o架,遢係隻手上面試,感覺好涼好爽,好好玩呀!我們試o左”杏籽泥”和“海底泥”,haha~~唔係“地底泥”呢!

試完(玩完)買完護膚品,阿麟都到了,我們就上兆萬食泰國菜(椰林餐廳),那兒的食物不錯,尤其那個豬仔包,好好食呀!可能是新鮮的關係啦,還有我鍾意食熱騰騰包包的那種滿足感。

今晚好開心呀!因為好似過生日咁,是關在食飯時收到阿麟同蕉皮送我禮物呢,我真的沒有想過呀!因此十分驚喜。真的好多謝兩位呀!!(^_^)[全是Snoopy的禮物呢!]


5/7/02 “來電”

今日接了兩個電話……

中午,同阿Mag食完飯,在行入中心前,手電突然響起,原來是思詠來電,我本想話晚上才打比佢,約佢明天食飯的地點和時間…但點知佢打o黎,係話明天臨時有事辦唔得閒呢!O~咁無辦法啦!只可再約下星期了。

到晚上在中心當看更的時候,手機又響起,今次是鍾姑娘的來電呢!佢搵我傾她o黎o緊9月行禮和12月擺酒的事。我們傾得十分開心,傾o左成個鐘頭。我真的好想快o的到9月和12月呢!

台長: SnoopyJohn
人氣(90) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文