24h購物| | PChome| 登入
2004-04-26 23:57:18| 人氣109| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

陳強世界觀 - 超自然科學探秘 之 如果有“神”

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

係好耐好耐之前, “神”創造左世界. 佢做左個世界, 咁當然有起自己屋企啦, 而佢屋企咪就係“西方極樂”嘞. “西方極樂”係邊度就冇人知, 不過經過筆者既調查之後, 幾乎可以肯定“西方極樂”就係而家既美國. 首先, 美國係西方. 而且之前有大把地冇人住, 咁樣“神”就唔會俾人見到. 再講, 拉斯維加斯, 迪士尼樂園, 就算係“開心樂園餐”, 都係黎自美國既, 而因為咁多開心既野係果度, 所以我地可以推斷, “美國”就係“西方極樂”嘞.
跟住之後發生左好多野, 有“摩西”, “大洪水”, “釋迦牟尼“(註釋一), “穆罕默德”(註釋二), “耶穌”果D啦……
神同人既呢個生存方式一路都冇乜衝突, 直到後黎再過左好耐既一日……
“神”係屋企訓緊覺既時候, 突然佢部新出既Nokia 7700響喎…
神: 喂~ 邊個呀? 我訓緊覺呀!
阿拉: 喂~ 我呀~ 阿拉呀… 好撚大鑊呀, 今次我地仆硬街喇~!
神: 咩事大鑊得過郁住我訓覺呀?
阿拉: 你仲未知呀?! 好撚大鑊呀! 有條叫做“哥倫布”既友仔走黎橫渡大西洋呀! 就殺到黎啦! 如果佢黎到見到我地咁點算呀?! 好撚大鑊架喎!
神: 唔係下話?! 咁大件事?! 咁喇~ 你即刻call埋阿“如來”同“魔鬼”, 一個鐘之後上我office開會啦~
阿拉: ok~! 喂~ 緊要野黎架, 你唔好好似上幾次咁遲成幾粒鐘呀~ 一陣見啦!
一個鐘之後……
神: 各位~ 相信大家都知道發生左咩事啦, 我地今日開會就係要諗下點解決呢個哥倫布既問題……
魔鬼: 喂~ 大佬~ 有咩問題先?! 佢要黎咪俾佢黎囉~ 完全唔撚煩架喎!
阿拉: 你鋪話發丫, 你睇下我地呢度~ 幾多野玩, 賭場, 遊樂場, 高級餐廳, 快餐店, 乜野都有… 你話如果俾D人黎到見到, 咁我地咁多年黎辛苦建立既型像咪即刻破壞晒?! 咁仲邊有人黎信我地呀?!
魔鬼: 係喎~ 咁真係好撚大鑊喎… 拿~ 咁唔好撚諗咁撚多嘞, 一於呢, 就等我一個浪“車”埋去, 一次過殺撚晒D仆街! 咁咪一了百了囉~! 哈哈哈!!!
如來: 善,善,眾生皆有自性,眾生皆能成佛.
阿拉: 你仲好意思講喎… 你知唔知自從你黎左之後, 你放左幾多人入黎呀?! 只係計果D咩咩羅漢都有成千幾二千人… 呢度已經開始唔夠地方住架啦, 仲要再放人入黎呀?! 唔好啦掛?! 再講, 呢D人未得道架, 萬一佢走番去叫多D人黎, 我地咪仆街?!
神: 咁點呀? 佢地就殺到黎喇, 點算好呀?
耶穌: 咁啦~ 我地搬啦!
神: 搬?! 阿仔呀~ 我地可以搬去邊呀?
耶穌: 我諗過架喇, 南極啦, 果度冇人架, 仲唔洗買雪櫃同泠氣, 慳番唔少架.
阿拉: 你傻撚左呀, 咁撚凍! 點住呀?! 你玩野呀?!
魔鬼: 我唔去架, 咁撚凍! 唔好撚攪我!
神: 咁點呀? 佢地就殺到黎喇, 點算好呀? 就到架喇, 點~呀~???
耶穌: 咁… 咁月球啦~ 我地搬去月球住啦, 果度冇人冇物, 仲要冇人去到, 實唔洗驚俾人發現我地啦!
如來: 善~
阿拉: 好喎~ 果度地方大D, 仲可以起多D野玩喎~
魔鬼: 屌~ 正喎~!
神: 咁一於係咁決定啦, 我地搬啦~!
就係咁, 佢地就搬左去月球嘞~
不過… 過左五百年之後……
阿拉: 喂~ 我呀~ 阿拉呀… 好撚大鑊呀, 今次我地仆硬街喇~!
神: 咩事大鑊得過郁住我訓覺呀?
阿拉: 你仲未知呀?! 好撚大鑊呀! 今次有條叫做“岩士唐”既友仔走登陸月球呀! 就殺到黎啦! 如果佢黎到見到我地咁點算呀?! 好撚大鑊架喎!
神: 唔係下話?! 咁大件事?! 咁喇~ 你即刻call埋阿“如來”同“魔鬼”, 一個鐘之後上我office開會啦~
一個鐘之後……
魔鬼: 屌你老板丫, 一次係咁, 兩次係咁, 而家D人真係好撚過份! 唔撚係啦, 今次一於呢, 就等我炸撚左佢地架火箭, 一次過殺撚晒班仆街! 咁咪一了百了囉~!
如來: 善,善,眾生皆有自性,眾生皆能成佛.
阿拉: 嘩~! 你老尾你仲好意思講呀… 你知唔知自從搬左黎左之後, 你話地方大左可以請多十零廿萬果D咩咩羅漢黎呀… 結果而點呀?! 好撚迫人呀, 冇地方啦~
神: 唔好嘈喇, 我地都係再搬啦…
阿拉: 嘩~! 我地仲可以搬去邊呀?! 冇定走架喇喎?!
耶穌: 你睇下果粒紅波波幾靚~
魔鬼: 丫~ 係幾撚閃爍架喎~
耶穌: 拿~ 就咁啦, 我地去火星啦~!
就係咁, 佢地就搬左去火星嘞~
不過… 過左五十年之後……
阿拉: 喂~ 我呀~ 阿拉呀… 好撚大鑊呀, 今次我地仆硬街喇~!
神: 咩事大鑊得過郁住我訓覺呀?
阿拉: 喂~ 阿魔鬼發現左隻野呢, 好撚得意架喎, 有幾個碌, 隻手呢~ 會周圍攪野架喎! 好撚好笑架喎~
神: 咁攪野?! 咩黎架?
阿拉: 唔知呀, 你個仔而家係度研究緊呀~
(遠處)耶穌: 仆街喇~!
阿拉: 喂~ 等陣先…
……
阿拉: 喂~ 仆街喇我地, 果隻野上面有支美國國旗架!
神: 咁點呀~? 乜好奇咩?! …… 下咩話?! 美國佬?! 咁即係話…
阿拉: …係呀… 我地要再搬嘞…

- 完 -

註釋一:
佛祖釋迦牟尼在菩提樹下悟道, 所以升格為“神”, 之後負責管理東亞地域.
註釋二:
穆罕默德受了天使的啟示, 寫成了《可蘭經》, 而“真神阿拉”則負責管理中東地域.

以上純粹為個人無聊創作, 絕無挑戰任何宗教之意.

台長: 陳強
人氣(109) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文