24h購物| | PChome| 登入
2006-08-16 02:16:05| 人氣47| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

點解...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

真係覺得太奇啦...
無啦啦全部以前既日記都睇唔返
除左o咀之外都係o咀!
十分無奈
想回味下以前自己既私事都睇唔到..
自從冇做仙跡岩之後 同左個女仔一齊
真係好圓囉..因為東b我識左小狼(東b既ex)
因為小狼識左esther..
好記得我地係係PL識 純粹飲酒 玩
估唔到過幾日小狼同我講佢對我feel
之後就一齊左..同佢成日9hea 仲要high野 行旺角 打機
去石澳係最開心既事..兩日係佢屋企訓 陪佢搵工
好似發左埸夢咁-0-
但真係唔可以再否認自己係les 家姐係石澳都見到我
冇野好講 唔想呃人呃自己了
當我同esther出現感情問題時..俾我識左阿夢
佢係羊女既好朋友 初頭都係諗住識多個fd冇壞
但估唔到同佢一齊hea既日子裡
我發現自己愛上左阿夢!!
後來我終於鼓起勇氣叫羊女駁3line比佢同佢講我鐘意佢
佢覺得冇可能 都啞哂-v-
我只能一個無奈地等待..日子久了
我唔搵佢 佢又唔搵我 佢又成日搵阿樂 佢地成日一齊
自己又亂諗野 覺得阿夢鍾意左阿樂
搞到好煩..而且阿樂應承我既野冇做 又講大話呃我
唉...我開始都唔信佢 咩都唔同佢講
但係12號果晚 阿樂搵我 我落左去陪佢 又上左羊女屋企
傾返大家本身存在既問題...
羊女又扮喊引阿夢上黎 講返大家本身既成見
終於感覺上所有問題都解決左啦
但我仲係對阿夢有避忌..可能自己真係自私
放唔低佢 對住佢始終唔能夠好似平時既自己咁
但佢認左以前成日搵我9hea果時..係鐘意我
果一刻 我真係陰陰咀笑左出黎
阿夢去左廈門lu 22號先返
而我聽日又要返工啦 返荃灣既gap舖=好好=0=

台長: 小吉
人氣(47) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文