24h購物| | PChome| 登入
2004-08-15 23:46:31| 人氣28| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

15/8/04

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日成日都係2佰娘家,b女真係好衰,成日都要人就佢.一發皮氣就天王都冇面比,又迫人同佢玩.我終於明白亞c睇住佢,黠解咁唔開心.亞c讀左聖心好似冇人like,maybe係太貴同埋私校會冇人like,abe今日打來問真光d野.咪比我睇死,問完又唔讀架了.

今日見到sheita既新仔,係相見到姐.真係有d似林志永架,個樣係好過佢ex.不過好唔好人就唔知了.點解佢地都可以搵到d咁好樣.我呢d就...maybe真係冇要求先係好.2佰娘成家都好搞野,真係比佢地笑死.不過又好嘈.

亞mi今日同我say佢係aia做秘書都係得5500,重要返6日我即時feel自己好叻.而且佢地feel executive係叻野.希望呢個名可以幫我搵到好工la張來.文芳就好la條仔會cook埋比佢食,又會成日上來陪佢.見到就是務

真係好想同duncan去旅行.好想同佢有下文,昨晚我think佢醉醉地,真係好想佢會同我say佢愛我,不過佢冇,不過個時我地都似拍緊拖.佢又搞野say say下唔知say左d咩來出笑死人.重要眼訓都say唔訓,佢今晚同家人嘈,唔開心出左去飲野.希望佢早d返la.

yeah佢真係去唔成台灣了.我又可以同佢say tel同msn

台長: 人見人愛既吳玉高
人氣(28) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 音樂賞析(音樂情報、樂評、歌詞、MV)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文