24h購物| | PChome| 登入
2005-01-28 18:09:49| 人氣95| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

  走狗屁

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

某 d 人爆 賤 lo 
你係who a ...
關你差事咩...番home食<差燒>la
你都老 la///仲搞甘多野!
FUCKˍ* 
我有我自由..why要理你le個賤人對我ge 感覺如何
我冇做過...就係冇做過
我 d  fd都唔會 lo////
我 d fd 食 in...甘點 a
我  support  a ~ +下係咪唔得 a
屈得就屈....有冇搞錯 a...
我地 hi 有人食 in a///
on 9 婆....
le d 野可大可小 ge...
諗up 野///冇得讀ge 話//
你咪你le條臭蟲hi 負責 a..
le 淡 氣 .......好難食 a><’’
**************

唉....今日佢遲到a...我覺得係我拖累左佢
好似咩都係我甘.....
我做ge野有咩係岩.......

台長: `ˋ藍淘…*
人氣(95) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文