24h購物| | PChome| 登入
2004-02-14 14:23:41| 人氣83| 回應0 | 上一篇 | 下一篇
推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

CEO neway 你我都愛上

超正享受呀!!!!!

13/2 1:30-6:30p.m. (happy friday)

更大唱k 空間, 好豪華, 切計獨特 (見圖)....
無線咪(感覺像明星)...
音響勁, 尤其是bass...
連消毒藥水味都冇埋呀...
獨立廁所(更多私人空間,唔洗同人爭)...

不過預定差不多$80 蚊...都ok喎, 如果係可以唱咁耐...

CEO 我一定會再來的!!!!!
不過等我再有多o的錢同時間先~

喂, 朋友識做啦, party理想地呀...

給自己的啟示: 我一定要努力賺錢, 追求優質生活和享受...(不過現在要努力讀書)

幕後花絮:
1. 一早預定去個到, 點知途中有港晶coupon派$25, 上左港晶, 不過好多人, 所以去番CEO...

2. 仲有佢俾多左支有咪線咪我地, 放左係枱到, 唔知俾邊個用...

3. 因為係燈光主題房, 所以我在玩燈製...

4. 原定時間5:08過左, 但係未cut電視, 驚繼續唱要額外收費, 好似電話咁計分鐘...問左waiter, 原來虛驚一場...歸根究底係個reception 冇講清楚../而我們以為會有好多人去唱...

lastly, I tell my sister that I went to CEO neway wor...and then she said 慳D na...可能佢心情唔好, 唔想采我, and then i said how do you know we have sang this song???

台長: grace
人氣(83) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 流行時尚(美容彩妝、保養、造型、塑身、流行情報)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文