24h購物| | PChome| 登入
2002-10-12 23:05:22| 人氣17| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

開心星期六

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

琴日同Alan傾電話傾到成兩點幾,今朝鲻到成十二點撘四先起身!即刻鮍鮍聲梳洗完去圖書館門口等阿豪(我約左佢一點)

一齊坐3C去尖咀漫畫王,因為有少少技術問題學唔成整網頁。不過睇左幾本漫畫同埋日本雜誌(如今期NON-NO同埋JJ)
一個鐘24蚊(野飲任飲,如果早D去仲包埋野食tim)

我個fd介紹我入會唔駛錢tim。個度好似都幾正~我個fd約我生日個日ge下午一齊鈬呢度過!

佢今日仲送左d小禮物俾我...

六點趕到返屋企,就坐的去又一村花園俱樂部~~(姨公生日)

擺左三圍,有翅食tim。真係好富貴啊!
去到唱左陣k,切蛋糕,唱生日歌...
話咁快就過完一日la...vy happy la!


台長: IRENE
人氣(17) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文