24h購物| | PChome| 登入
2004-03-08 22:15:00| 人氣119| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

啄木鳥樂隊曲終人散

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

開始玩band就好有興趣,但兩年過去就覺得停滯不前,隊友又開始對音樂既興趣大不如前,我既學業都係一樣,爸爸就問我不如去佢個樂團玩,但我想玩中文歌路向又唔同.會考又唔惦,結果拿出勇氣同家人講:我唔返學呀,我要去工作,ok在就咁我就去工廠做什工,晚上去返夜校,因為自己搵緊思路唔知點.
跟住我地又要去band show,原本係哨牙仔個哥隊band去既,但又驚唔去,由我地隊band上,喜來登酒店銀宮殿,唔知乜頭乜路去到就,嘩中招,許冠X sam hui friend clubparty,湯正川做MC,佢宣布表演嘉賓啄木鳥樂隊,我上到個台睇下面,見到連花樂隊同guitar手周華年,狐蝠既johnny boy,重飲緊奶既張國榮,我再睇下ET,好野佢好惦完全冇驚,OK就離Lets rock直至彈到guitar線都唔見先停,周華年拍晒手,我地係第一隊,之後狐蝠同連花and SAM,表演完大家都好high,但我覺得佢係台下拍手係話我地夠勇氣唔係話玩得好,就咁依次之後隊band就停下來,大家都冇提夾band,慢慢就不了了知,bass佬跟住就結婚,ET都係,但冇一個人肯提出散band,我就反省自己,我玩band時期對家人做成好多不便,街坊話我係飛仔,屋企又成日都大聲播音樂,但我爸爸and 媽媽完全支持我,結果我就一於去找尋我既音樂,首先係要去學,搵資料,我有成千個音樂上問題都要知,其實我乜都唔識,淨係識幾個chords就係得咁多,結果我就去左間,夠鐘,下期有進入另外一個音樂世界....我支電guitar....變左木guitar

台長: bass chung
人氣(119) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文