24h購物| | PChome| 登入
2003-08-24 11:56:54| 人氣15| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

去玩喇!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今個禮拜出街勁玩特玩,有d累喇!不過有時同同事既應酬真係唔去唔得.佢地玩得好夜呀!我成點幾鐘先返到屋企,呢次係繼上次燒野食之後玩到咁夜!

之前又見到狐狸仔,同佢暢談一番,我發現身邊朋友係好好好重要.以後如果我得閒或者唔得閒,你地有咩疑難,我一定盡量做到一call即到架!我會好珍惜好珍惜你地比我既友誼!

昨天出去食飯,見到大家,見既人雖然唔係咁多,但係都好有意思,因為有d遲d就要飛喇,起碼半年後先會再返黎喇,加油啦,前途無可限量!

而我今日就有d漏氣喇...好想訓返覺好既,有好既工作表現,好頭要有好尾嗎!我上司話我出年過左立春後會轉運,唔知係咪真既呢?希望係啦!

台長: LittlePooh
人氣(15) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文