24h購物| | PChome| 登入
2006-06-11 22:35:26| 人氣32| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

忏忏~熙煕~~ 二表姐錫晒你地>3<

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

10/06/2006

今日去霖霖個到bbq, 本身去睇海神號....不過都預左會甩底啦...攪到我勁失望....不過算啦, 都唔係第一次架啦~~

下晏去到霖霖到, 原來己經好多人到左喇...我地到左無耐, 忏忏到左喇, 今著裙仔...好靚靚哦~~佢依家五個月喇...好似又得意左喇>3< 佢今日仲有個表演...就係俾佢訓係到, 我地俾隻手佢拉住, 佢可以俾我地拉到佢企係到...仲企得好正架...絕冇欺場....勁勁得意呀>3<

之後, 熙熙到到左喇...佢今日好嗲媽咪, 點都唔肯俾人抱...一見唔到媽媽就已經喊喇...表姐咁耐都有抱過你呀...好傷心呀>.< 不過佢又真係好得意既, 我今日叫佢叫"燕"啦, 佢以為我叫佢指個耳仔我睇...所以指左耳仔俾我睇, 難道燕燕表姐住係你個耳仔入面=口="" 不過佢又叻左喇, 識得我地玩十五二十, 但係佢永遠都只係會叫"五"同時將對手合實...cutecute~~

bbq 都有食d 咩...因為個到同時間係有得食熟食, 所以好唔願燒...咁因為唔願燒嘛, 咪落返去同忏忏玩囉...佢本身係床到訓緊...之後係到扭抱...咁咪表姐抱抱囉...我覺得佢又好似係想訓, 咪抱住佢"暗" 佢訓囉....佢真係訓左呀...我真係覺得自己叻叻....我第時一定係一個好媽媽>3<

台長: 傻傻燕燕
人氣(32) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文