24h購物| | PChome| 登入
2004-12-13 01:02:45| 人氣83| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

唏噓

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

9/12
今晚無理蘭間咁同牛哥傾左成個鐘電話...講返身邊既人既近況...突然令我覺得真係好唏噓...
原來响我拍過咁多次拖中...只有兩個係我真係好用心好用心...係我真係覺得係我想要而又可以一齊既人...但當然結果都只係兩個字...唏噓..三個唔同既人分別組成過兩個人既一個生活...但而家都變成左三個個別唔關事既三個生活啦...
我唔係放唔低佢地...我當然放得低...但就係感到無比既遺憾...我終於知道點解我會失去左心力去同人拍拖啦...原來就係呢一種遺憾既感覺令我害怕...同埋令我冇辦法再去接受一d唔係話我真係覺得係我完全想要既人...我冇辦法再去簡簡單單就投入兩個人既一個生活...鬼叫我係完美主義者咩~~

而家我只會祝福佢地~~希望大家都可以响唔一樣既路上面..搵到自己滿足又幸福既生活...
我會再去開始...但我一定會係搵一個我真係覺得佢係我想要既人我先會去開始...我己經失敗過兩次啦...如果呢一次再去開始既話...就會係我既全部...就算失敗或成功都好...我唔想再去浮浮沉沉...不成功..就讓我成仁吧...

台長:
人氣(83) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文