24h購物| | PChome| 登入
2003-10-29 00:29:14| 人氣116| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

What a Funny Day

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

個日文考試都ok
起碼冇上次個咁死

不過有d真係完全唔知佢up乜q
例如有一題問我中意睇乜戲
成句我一個字都睇唔明
唯有答d我僅識鮋日文生字撞下飱唔飱

細心思索後
我決定寫我最熟識的日文生字,
かばん。(即袋咁解)

......我愛看...布袋戲呀老師
你來自日本來你未聽過gala.

考完試
Peggy叫我幫佢伴奏
佢去玩sing con.
嘩自從上次幫栽屎伴左劈屎出來後
我已經冇諗過再將我d琴技獻世

不過又姑且問下佢想唱咩歌
喔原來係「沙堡壘」
歌名都未聽過
但見個歌名是如此國產民歌feel
好inspiring
於是我出道以來第一首派台作品就此即興而生
Okay黎囉播

***************************
沙堡壘
作曲:潘海逸
填詞:潘海逸
篇曲:潘海逸
監制:潘海逸

齊齊來玩~~~~~沙堡壘
沙灘來玩沙
海灘來玩水
啦啦啦啦啦,沙堡壘~~~~~
****************************

我唱鮋時候Sharon不停咁喪笑
我覺得佢好唔識音樂同好唔識藝術

之後上Yoko堂
平時呢位阿蟬最中意無端白事發脾四
係好癲個隻脾四
然後又突然傻笑
我覺得佢真係~大丈夫じゃありません~
白Mic都諗住送d靜心俾佢定下經

不過今日佢竟然一反常態
好親民咁同我地唱兒歌民歌
冇來上堂真係走寶

唱左平井堅鮋古老的大鐘
好好聽
仲有就係「仙樂飄飄處處聞」首theme song鮋日文版
要我地分晒part唱埋和音咁pro

發覺Yoko原來好識唱歌
仲識演歌式震音
果然係typical日本老女人
......唔記得邊個話過佢係祥嫂黯然銷魂版

跟住上AEP
Gavin冇教書又同我地玩遊戲
好好玩不過今日好似已經寫左好多野
故從略

上堂上到六點半就仆去練波
冇食飯
打出黎d波都係冇食飯

跟排又好似瘦番
係時候亂食野

台長:
人氣(116) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文