24h購物| | PChome| 登入
2003-03-03 22:11:18| 人氣120| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Hysteric Blue

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

佢地係我其中一隊以前好中意既日本組合
偶爾係一本日文CD雜誌度見到佢地
又偶爾係台灣玫瑰唱片見到佢地隻single “Spring”

果陣時買牒真係好豪
未聽過抱住試下啦既心態都就去買日版1st hand
而家肯定無咁勇

嗯講番隻牒先
唔聽尤自可 一聽愛上左
曲詞篇唱都清新怡人 (但其實我唔識日文)
side a side b 同樣咁正
大力推薦俾benjo同哨牙仔之餘自己亦買埋隻album
一曲“candy”令我著了魔
程度如同suede既“beautiful ones” 好正好正

不過好可惜
佢地正式去左東京發展之後d歌俗晒
Tama仲走去整容 整到隻眼超大扮Qutie
唉 唔知似乜
初出道個d純真可愛唔見晒

我開始放棄佢地 d日本人亦然
起初既連single都大賣過百萬
而家Album有十萬已經算好

講起整容
大家得閒留意下最近容祖兒d poster雜誌封面大牒封面
佢個鼻尖左好多
唔好話俾我聽係角度問題
夠竟佢會唔會變成另一個Michael Jackson呢......?

台長:
人氣(120) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文