24h購物| | PChome| 登入
2003-12-21 23:56:53| 人氣35| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

刺激的一天

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

嘩, 今日好鬼刺激呀, 臨食飯之前, 樓下三樓火足ar, 超激..好近ja.就係樓下過d個單位, 一聽到火警, ar媽第一時間叫我執野, 0合...ar媽永遠都係第一個叫人走ge人, 好勁ar...成層樓都係煙, 跟住警鐘就響, 因為我地幾個淨係得我一個係屋企...ar媽叫我走law所以...我仲記得我係度幫緊ar媽包禮物,..之前就聽到好曹...跟住就跟ar媽走老, 嘩...我地算係最快ge落到地下...表妹好驚ar...到左地下...見到好多人都陸續走落黎, 有一個仲搞笑...洗緊頭..落黎哥陣仲成頭soap...好狼背...不過好激ar..真係..聽聞樓下個ar媽燒著左d野...我uncle好勇ar..楂住條喉入去救火...佢成身都一陣"窿"味...之後d 消房就黎左..不過d 火都息左lu...

台長: 豬仔飽
人氣(35) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 工作甘苦(工作心得、創業、求職)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文