24h購物| | PChome| 登入
2008-09-07 21:43:04| 人氣192| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

分享

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

很想把最近發生的事,全部記下來!!!!
作日後的反醒!!!!

兩個月前,,7&8月暑假的時候。
去了一個地方實習,,雖然做得很不開心。
但起碼,會改變到我一些習慣。
特別是遲到的習慣!!!

我會記得,有一日差不多遲到既時候!!!
一路行住番公司,心裡不停想起句Ray Luk實習前係學校常講既說話
"你遲一分鐘都係遲到,不論遲幾多分鐘,都係遲到" 帶著這句來提醒我^^
兩個月工,,應該共遲到3分鐘^^

因為咁暫改變到這遲到既習慣!!!


依排我終於令一個關係,,完全咁完結!!!
發生多久,,終於完結了!!!
心情可以放鬆了。

這段日子我明白自己,需要什麼!!!
雖然初初既時候,我常常欺騙自己+其他人!!!
完全唔知自己想點,,完全覺得自己是一個夢裡做人。
但今次我發覺,,清醒了!!!

開學時候又到了。
知道今年真係會忙死+難死!!!
但我既目標要好努力。
不過我想咁多病+ 成日遲到丫^^

求上帝一路上看顧住我^^

台長: ★~大細路~★

您可能對以下文章有興趣

人氣(192) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文