24h購物| | PChome| 登入
2006-01-03 01:04:03| 人氣17| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

1 – 1 – 2006 星期日

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

新既一日開始,又係新既一年開始,今日係我第一次釣魚,係以前從來都未試過,一早起身,約左JORDY 9:30P.M.沙田等,佢八點九打黎叫我起身,好在佢打黎,如果唔係一定唔知醒!! 我覺得好奇怪,佢八點九打黎話我知佢已經到左沙田,我都已經覺得好奇怪,一路擔心佢唔知發生咩事,昨晚都冇事架,冇可能今日會咁早到,一定昨晚有D事發生既!! 結果真係預我所料,係有事發生左,唉…..男人永遠都係佢,特別係佢,次次都定力不足,已經唔係第一次喇,佢唔悶我都覺得煩,永遠自找麻煩,佢真係得閑得滯!!

去到大尾篤,都幾多人等車,不過d車都幾密,所以都好快就有車,十一點左右就開始釣喇,有幾次都有魚上釣,不過唔識用力點鈎佢上黎,比佢走左,結果全日食白果,不過唔緊要,下次再黎一定唔會空手而回,JORDY就釣到6條,有一條仲重3斤TIM,另外一條就好慘,連鈎都斷埋,鈎住個魚咀,見佢好痛苦咁掙扎,不過佢話唔可以有惻隱之心喎,結果都係由佢!! 我地釣到差不多六點就走喇,原本同佢一齊食既,不過為左阿VAN,所以我都寧願佢同阿VAN食,費事佢心掛掛啦!! 今日D天氣都幾好,仲好哂TIM,回程時我都成面紅哂,條頸仲好熱,番到去先知哂傷左,塊面同條頸又紅,又熱又痛喎,最衰都係佢,又唔提我帶帽果D,又哂黑左喇!!

今日同JODRY傾左好多野,亦令我諗左好多,佢都已經唔係第一次,點解佢係呢方面係咁失敗呢?? 次次都衰O係女人手上,已經係我識佢呢短短四年內第三次同時一腳踏兩船,見異思遷喇!! 佢真係令我好擔心,我好驚所有男人都會好似佢咁,我好驚TERRY將來會好似佢咁對我,原本我對男人已經唔係好大信心,識左JORDY就更加令我對男人完全失去信心,係TERRY令我有番少少信心,令我知道應該相信自己愛既人,但JORDY咁樣做,已經令我有所動搖!! 諗住佢定左大半年,佢都同我講過會定定性性,諗住下年訂婚,我都好戥佢開心,心諗佢真係定落黎,唔再玩,最終果個都係佢初戀情人!! 點知佢都係敵不過新鮮感,我明白新鮮感對男人係一個好大既誘惑,但都唔駛次次都係咁卦,佢O係呢方面真係一D進步都冇,錯完又錯,永遠都犯同一個錯,真係比佢激死!! 亦因為咁,令我十分擔心TERRY都會咁,心諗唔通呢個係所有男人既通病?? 冇人有例外?? 我真係好驚,當我愈愛佢就愈怕失去佢,我唔想佢將來會好似JORDY咁,所以我同左TEERY講我既諗法,其實我知道應該對佢公平D,唔應該拎佢地相提並論,但我控制唔到自己唔驚唔諗,因為我真係想像唔到如果佢咁做我會點囉!! 佢亦好唔開心我咁諗佢,因為佢兩個既性格同價值觀都唔同,點可以一概而論喎!! 我都明既,我都唔想對佢唔公平,我會盡量唔諗架喇!! 我愛佢,所以應該要信佢!!

台長: 開心既茵
人氣(17) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文