24h購物| | PChome| 登入
2004-09-07 14:57:11| 人氣15| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

4 - 9 - 2004 星期六

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

六壯士 + 睇掌相

由於昨晚既事,所以成晚都訓得唔好,朝早九點幾就醒喇,好耐都冇咁早起喇!!之後就上網直到點幾就搭車番屋企同媽咪飲茶喇,我同ling都等到兩點幾先有位,媽咪一黎到就入得喇,但因為jordy要ot,所以佢成三點先黎到,我地咪食住等囉!!

之後佢黎到食埋野我地就上樓打牌喇,打到差不多7點鐘就走喇,媽咪過麗晶食飯,而我地三個就出九龍城食飯睇戲,我地首先去左pizza hut度食,之後就睇六壯士喇!!呢套戲都幾好睇,話好好笑又唔算,但都ok啦,算係唔錯有d內容既笑片,真係估唔到許志安會做得咁好呀,杜文澤亦做得好攪笑,不過估唔到個ending係咁囉,有d出人意表囉!!

睇完之後我地就過去油麻地喇,我地去左松記食糖水,我食左個幻彩明珠,都ok啦。之後我地就過去搵果個睇相先生喇,我係聽nico家姐介紹既,又話佢開得夜,所以我地先咁夜出去既,搵左一陣都唔見,淨見一檔有類似既字眼,但又唔肯定,結果問左兩次先肯定係果間先行過去,果陣佢都有兩檯客,我地等到成點幾先到我地,我地都覺得果個人講既野都有8成準,果然冇介紹錯,起碼等到咁夜都值得既!

台長: 開心既茵
人氣(15) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文