24h購物| | PChome| 登入
2006-02-22 17:03:28| 人氣73| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

餐廳之慶祝會

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日有一個朋友生日
奕都因為返學緣故~~冇約時間下就拉同她的朋友合力為她做一個生日會
而當中這一個係我識好耐ge一個朋友..
今次ge慶祝方式都幾特別..咁就由我同你地說說啦~
`由於佢個生日我今日先記得,
冇準備d咩禮物(鬼叫我今日先去睇日歷咩==’)
之後我都唸唔到有咩俾佢啦..之後就同她去左食飯..(係一班人ge ==)
當我地食食下飯時..就駛開左壽星女啦..
之後我地立即拿個cake出黎(放左台低好耐啦!!)
在場上的人一見到個cake就"嘩然一聲"搞到boss都走過來問咩事^^

佢一出到黎見到個cake..臉上ge眼淚隨即流下..(戈時都幾感人ge)
而且還在生日歌ge聲音下..更顯得有生日氣紛
在那時我覺得哩個場面好熟悉..因為以前都有人咁為我慶祝..
當歌聲完畢後佢表情顯一幅唔捨得的樣子..
之後我地再為她送上祝福ge字句..心里才安定下來~~~
最衰就係冇影下照片..
但有時最美得一刻係應該留係個心ge..
2006/2/22

台長: Vincent
人氣(73) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 美食情報(食記、食譜、飲品)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文