24h購物| | PChome| 登入
2004-04-05 23:34:00| 人氣8| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

我的目標

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台











回鄉數日,忽然找到自己的目標,興奮莫明
我的目標非常明確而且簡單
就係.....我要發達!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

我唔解釋以發達為目標既原因
但我想講講點實踐呢個目標
我認為第一樣要做既就係要變得有系統

第二樣係要躬行實踐,並且設法達成目標
呢點非常重要
因為我認為咁樣先代表你認真對待呢件事

跟住就陸續實踐其他的步驟.....

我唔知我最後會唔會成功,但係我己經為完成自己的目標作好心理準備

今日既說話,我同自己講,亦同我既好朋友講
我都唔想我d朋友同我一樣,成日講多過做






台長: 江嚴
人氣(8) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文