24h購物| | PChome| 登入
2004-04-01 13:08:00| 人氣9| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

為賦新'文'強說愁

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台









今日斗膽為愁作理性分析,只怕得罪各方文人

簡單d講,愁即係唔開心
愁大概可被分為3大類
1. 生物邏輯'愁'
2. 生物文化'愁'
3. 價值'愁'

所謂生物邏輯'愁',指本能上的須要或外界客觀環境觸發我地既唔開心,並不涉及文化
例如:
冇飯食,好肚餓!我唔開心
病撚左!我唔開心

生物文化'愁', 指人文世界的某些東西不能滿足我們的需要,令我地唔開心
例如:
件Polo 裇俾人買撚左!我唔開心
d 飯咁難食既!我唔開心

至於價值'愁',就係我地一d為國為民為人為己既志氣無法伸張,涉及真善美,係比較
高層次既唔開心
例如:
我地攞唔番釣魚台既主權呀!!!!!!!!呢次仆街啦!!!!!!!
倒董失敗...我唔願做人啦....

不過,呢3種愁無話邊種比較愁,通常價值愁比較愁
例如,你病到就死個陣,冇$既愁可能冇病左既愁咁強烈
完全因人而異

如果你睇左上面既分析唔明講乜,覺得唔開心,係生物文化'愁'.




台長: 江嚴
人氣(9) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文