24h購物| | PChome| 登入
2009-02-13 09:43:46| 人氣57| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

gold coast theme park之旅no.3: movieworld

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

2008.12.29

呢日係我last day o係brisbance, 我自己一條友去左華納 movieworld。本身唔諗住黎,因為覺得華納就係得黑人憎的翠兒,同對佢冇咩feel的bunny兔,不過原來仲有史力加﹑bat man﹑美國戰隊等。可以同佢地影相都真係唔錯~ 最鐘意就係史力加,一見到佢就攬住唔放,我諗佢都比我嚇親,ha~
因為起初冇拎map & show time table, so沿路見到有咩就玩。一開始就排sherk 4d movie,haha,我係last一個入到去,lucky~ 嘩!!真係好好好正呀,佢地每個人都好似真係o係正你面前咁,真係好想用手摸下佢地~ 然後驢仔打嘖嘖又真係有水喎,好搞鬼~
之後睇左stunning driver,um,都ok la。再去兒童樂園o個邊影相,i....一個人唯一唔方便就係影相喇,叫人同我影又每一個都唔知影左d咩,最後都係deleted...=_=lll
行晒先開始玩d rides, 因為琴日dreamworld都玩夠本啦。其實都係大同小異o者,只係d rides都用左d cartoon or電影人物做主題,個ride靚d囉。
so我都冇玩晒d rides, 去睇cartoon parade好過啦。好遲先去霸位都有個靚位,嘩,d 卡通人物坐花車出黎都真係幾靚ga~~ 旁邊的小朋友仲叫得好開心tim~
睇完仲有about 30 min都仲要去玩多個飛船cruise, 其實都係一般,好趕時間,第一次玩機動遊戲想佢快d完ga咋。臨走時見到addi & mei, e? y佢地會o係度? 咁早知同佢地一齊玩唔駛咁on居啦。
趕時間返brisbane去搭greyhound去sydney, 遲左一班車,搞到超趕,去到brisbane city轉車返toowong時仲比門夾親,比工作人員鬧...hee, sorry, 我搭唔到呢班車我會趕唔切攞行理去搭車ga, sorry囉...
最後由jess姐車我地去transit station, cynthia仲整左tuna sushi比我上車食,真係貼心,thx a lot!!
搭17個hr車都真係唔係人咁笨,對腳水腫得好嚴重,用力襟d肉會唔彈返出黎ga, 凹左...好恐怖!

台長: 姝妹
人氣(57) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文