24h購物| | PChome| 登入
2008-12-01 14:09:54| 人氣15| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

搵lift 遇難記 1 - 與人不熟

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

2008.06.29

我地決定左聽日出發往北,咁就要prepare路程上要的野喇。我地仲要煮返一餐比班korean食tim呀, 因為成日都係佢地煮d特色食物比我地,我地就算煮都只係煮下spagetti only,so我地決定要煮麻婆豆腐,貢丸湯。買野食
買晒野返去好快咁煮好野食。audrey雖然好累,不過佢都仲係有煮到一d korean food比我地食,係一d菜﹑肉﹑carrot等切絲後mix with rice, 再加korean 萬用辣醬,咁就好好味喇!!
我地的麻婆豆腐都唔差,都係好easy咁將煎左的肉碎mix with 豆腐+ 豆瓣醬即成。 貢丸湯仲simple, 貢丸加水加鹽即成,但總算有味。

本來正想開始食,好好享受一下我地的「最後的晚餐@perth」。點知...先有個唔知咩料的michelle冇啦啦又唔知我地聽日就要走,佢有d事未搞掂唔走得住。下....一早講好晒ga喇喎,佢話ok我地先搵個越南人song ga咋喎。想問清楚y唔得o者,竟連mobile都熄埋。擺明玩野啦!
後來大家傾開先發現michelle跟本一直都係想去賺錢only。佢一直認承同我地搵lift北上,但又一直係咁問人有關o係perth的工作,問邊度有vacancy。我之前都覺得怪ga喇,估唔到條友一直玩野。頂! 佢冇心同我地去ge話早講丫,佢唔地我地3個就可以搵對洋情侶,唔駛搵個麻煩song la。

正o係度煩時,song冇啦啦又黎我地hostel。我地邀請佢黎同我地一齊食,佢話唔駛,下次...下...唔會有下次ga喎....
佢自己煮左個公仔麵算。於是我地食之前同佢傾下。佢問我地肯比幾多錢出黎。我地好唔明y要咁問,cos我地想一要加油 or 買食物時d錢分一分就得啦, 做咩要有個bugget,要先拎d錢出黎先。
佢一直都話up to u, up to u....但佢跟本一d都冇接納我地的意見。正如佢一直都話share or not share個gps都係up to u ga, 我地唔share佢又咪係發老皮。
佢一直追問我地,但問題係我地跟本都唔知油錢係幾多and我地要入幾多次油,咁我地點答佢呀? 我地話唔知,佢都係係咁迫我地答。grace話佢最多預500蚊up to broome ga咋。
佢話ok, next, 要問chloe。我同chloe都完全唔知要幾多錢好。問佢比d examples黎佢又唔比,猛咁話而家係問係肯出幾多錢喎。最低b ge係,佢唔比我地discuss 囉。都唔佢痴咩x線!
最後chloe話100蚊up to carnarvon,佢聽到凸眼囉。hey,chloe都係諗住搭greyhound去carnarvon都只係百零蚊,咁搭lift實係平d ga。
到我,我話400蚊up to karratha囉,佢話唔得! grace都肯比500,我都要比500。我話,我都未到broome, 做咩要比500。佢死死地氣話ok,話佢問搞掂晒d野,我地唔洗理喎。
超,我地都係想同佢分擔下d野o者,之前又係佢話我地唔同佢share, 而家又咩都唔比我地理....連我地問佢一直係咁開車,會好tired, 我地識開車的人可同佢分擔下。點知佢又好惡咁話冇人可開佢架車!超,最好唔駛我地理!

真係超唔happy囉, 一個cheap精michelle加一個痴痴地的song。成餐飯都搞禍晒,冇晒心機。
後來o係我地係咁勸mary之下,mary話可以唔去已訂票$99的aldenade,同我地一齊北上。我地可以同佢share返張票的錢。對於我地黎講,都已唔係錢的問題,係多一個人,好玩d,可減少對待crazy song的壓力。
總算可開開心心咁走喇。

台長: 姝妹
人氣(15) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文