24h購物| | PChome| 登入
2005-02-27 11:49:09| 人氣40| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

13歲啦...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

哇哈哈”
今日巧開心牙!朝早去左re屋企,
同佢玩相機,笑爆牙!
跟住我地打俾kaka問佢同sure去唔去唱k,
但打左過去好似俾佢地玩咁=="
搵左nicola之後就去左ceo,好好笑~
唱完之後落雨,凍到我同nicola仆街==+
去左太古問我老豆睇唔睇捉迷藏,佢淆喎==”
睇左娛樂大亨,幾悶下==”睇左3粒鐘都唔知up乜春!

同我講生日快樂既人~排名不分先後,,
rebecca,,nicola,,cheryl,,芊,,細細,,qooki,,
細p,,genki,,winnie,,糖水,,蕃薯,,火柴,,悅子,,
酷,,馬田,,sure,,kaka,,kammy,,小平,,賢,,奈奈,,
鼠鼠,,諾,,kat,,小墨,,genki(咁多人鍾意叫呢個名既=="),,
kaho,,魚旦,,楠,,喇b鋒,,taeki,,

thz晒你地牙>3<"

特別鳴謝*
多謝牙諾牙...係報台度祝我~你生日我都會祝返你架!

台長: 唐小梨//*
人氣(40) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 彩虹同志(同志心情、資訊)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文