24h購物| | PChome| 登入
2004-04-22 00:00:00| 人氣27| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

無聊之作

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

大家好,以下既一段文字D英文唔岩架,但為左配合,所以......
拿,聽住啦,
meet既中文解釋係認識
meet加左" "<==依個之後就係"MEET"係一個中文既同暗字來架,"MEET"人地D肉會痛架,我諗大家都知點解架啦

A:Can i meet you?
B:下,你做咩要"MEET"我呀?
A:你可愛囉,我想meet you阿(識你)!
B:下,唔係化,見可愛就"MEET",你都幾得人驚喎,周街見人可愛就"MEET?
你傻架?
A:哦,我好有誠意meet你架!
B:下,你冇事呀化,"MEET"人都要有誠意?好得意喎你!咁你係咪成日俾
人"MEET"架?
A:唔係呀,多數係我meet人地架!
B:哦,咁我唔想俾你"MEET"!我想"MEET"你得唔得呀?
A:得!緊係得啦!(好開心)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
於是阿B就"MEET"左阿A一野
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
A:哎呀,你做咩"MEET"我呀?
B:下,我話"MEET"你,你話得既?
A:........=.="o下,我係話想識你呀!
B:=.="呀,你想...想...識..我呀=.="

台長: ying80641
人氣(27) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文