24h購物| | PChome| 登入
2004-11-30 01:09:41| 人氣74| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

我要玩野 - 第一章 - 睡衣(男士請進)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

對於著衫, 口係夏天:我覺得做男仔係好悶.
來來去去, 上身都係一件Tee或背心,一係兩件Tee,玩layer
下身來來通常都係牛仔褲或短褲.有時先著下軍褲或斜布褲.
所以係夏天, 我真希望自己係女仔(天呀, 可以嗎?)

所以,作為男仔, 我特別喜歡冬天.
但冬天除左可以加上長Tee ,短背心,衛衣,冷衫,scarf,西裝褸,軍褸,運動褸,牛仔褸,乾濕褸,長褸,冷褸,棒球褸, 羽絨, 棉衲......你還可以著甚麼?
任你試哂所有配搭, 你唔會悶, 但我會囉....因為我覺得係自己身上可以試的野,仲有好多, 除左裙之外

今次所講的第一樣...."睡衣"
我諗好多人會立即笑...但你或妳儘管笑吧.因為普遍的人都是這樣.

至於對於它, 我諗到好多野: 單獨一件, 真的只是睡衣.但配合其他ITEMS(特別係西裝褸), 它不會只是一件睡衣咁簡單...真的.我追求的不是誇張, "潮",而是試少少不是常人穿的, 但不要花枝招展.我著出來, 最想的不是受別人讚美(當然有都無枋), 而係給人一個訊息:"原來咁樣著都得GA WOR."當然, 成與敗, 只係一線. 但輸都只是面子(如果你臉皮厚), 肯嘗試都攞返唔少分數.講返睡衣購入地點. 我發現好多地方都唔錯: God同無印.
牌子方面: Zucca , Paul Smith.

但一套睡衣, 出街, 當然只會用上身. 下身留返係屋企著啦!!(唔好著出街, 真係嚇襯人);仲有唔好選似病人同監犯著個d顏色同格仔.同樣嚇人.

其實只要懂得選, 真係即使配合一件普通黑色西裝褸, 已經唔同哂!!!(下身點著, 自己諗下.)
試吓啦!!弟兄!!!

"下回預告:我要玩野 - 第二章 - 玩"大"佢!!(For ladies)"

台長: 楊鏗
人氣(74) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 藝文活動(書評、展覽、舞蹈、表演)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文