24h購物| | PChome| 登入
2005-02-17 12:03:47| 人氣20| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

2月13日 - 拜年(二)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日無番民記行山…感覺上好似無休過息咁!!

今朝去o左大興花園sheryl屋企拜年…見到佢個BB女真係好開心…佢好可愛呀!仲生o左四隻牙仔!!但好可惜…無機會抱佢啦…我真係好想抱佢…同佢影相…我連相機都攞埋去…但無機會影啦…!!可能因為sheryl太錫BB了!!

之後一齊去飲茶…!嘩…原來新年飲茶係好貴嫁…仲飲o左二百幾蚊…肉都尺埋….蝕桌!!

之後去o左Tuen Mun市中心度行街街….因為等去Polly屋企拜年!!原來倒水真係可以好易嫁….買o下香水…買o下o野….唔洗半個鐘就己經洗o左六百幾蚊…唉…

終於都等到Polly番屋企了…佢屋企o係元朗!!原來真係幾大…幾靚(三房兩廳…兩個人住八百幾尺!!)佢仲用三個柜放佢d零食….幾震撼呀!!我地一共七個人…又唱k…又打麻將…雖然輸o左三十幾蚊…但大家都超開心…!!我地打到九點幾…(四圏打o左幾個鐘呀!!超慢呢~!) 才出去食晚飯呢…!!我地仲去大排檔度食….又真係幾抵食喎….又大碟喎…大家傾o下…講o下…笑o下…唔覺唔覺十一點幾先番屋企!!差唔多十二點先番到屋企…訓教….

雖然己經放o左幾日…但一路都無停過….無休息過…!!聽日又要番工了…唉…超唔想番….但無錢嫁喎…無理由蝕嫁嘛….反正無o野做!!

台長: 尚未設定
人氣(20) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文