24h購物| | PChome| 登入
2005-02-17 11:46:27| 人氣27| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

2月3日 - 急事

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今朝公司一早有人送o左個大果籃o黎!!但佢地只係圍內幾個人自己分晒…包括Lisa攞o左兩盒鴻星(果然係阿姐o既愛將…分都分得巴閉d!!)….Madge攞o左茶葉(英記茶莊)…就連receptionist都攞o左手$88蚊o既什錦糖果(佢地話比d courier食喎…估唔到自己仲cheap過d courier!唉!!)…茶水個阿姐仲攞o左一大袋禮盒走…而餘下o既普通蛋巻…餅…果仁…朱古力等等就攞o左o係度由得我地分…太過份了!!唉…

今日個個都不太忙…可能因為amy姐唔o係香港!!個個圍埋兩個兩個傾計(話人壞話)…只係得我靜靜地咁坐o係個位度…
我知我應該睇開d…但感覺好唔舒服…難道我真係咁討厭…咁唔受歡迎?!真係走唔埋懶!!

今日係我做o左一個月o既紀念日….由今日開始….如果要走…就要補七日嫁啦…!但我唸唔到點解要我走?!我又無做錯o野!!我知佢地有某d唔歡迎我…唔鐘意我….而事實上呢樣o野係會傳染的!!係咪真係可以咁睇得開先?!唔開心就係唔開心…投入唔到就係投入唔到!!無辦法~~!!

今晚大狗狗姑婆突然入o左明愛心臟深切治療…做手術~~!!聽聞o係屋企突然暈倒….心跳仲好小….仲曾經停過呢!!而家情況仲危殆添~!可能因為佢有心臟病啦…不過仲有待醫生查清楚原因~!原來佢己經有88歲了….

就連我都有點擔心…好彩見佢做完手術後精神都唔錯…果然身體壯健…希望佢過到呢一關啦…! Touch wood…如果係我….可能都己經無o左了…

台長: 尚未設定
人氣(27) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文