24h購物| | PChome| 登入
2005-03-25 21:35:46| 人氣88| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

歡愁差一線

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

估唔到勁過飯咁快又搞完,附附碌碌都算過得去,不過真係唔知點解會有咁多人參加.食過勁過飯,亦即係話呢個sem 己差唔多到尾聲,時間原來真係好寳貴,大學一年級既生涯只剩番一個月,而上堂既日子...剛好半個月.心灰咗一下 =.=!

四月快到,阿妹就黎要會考,自問佢天資唔差,細細個小學時,差唔多年年考第一.理論上,我不用擔心,但係唔知點解我一番屋企,見到佢溫書,夜晚出去補習,我就覺得好對佢唔住.諗番以前,因為我,佢唔可以同我一間學校,一個form one仔入咗一間陌生既中學,冇人睇住佢,開頭實會好慘,好難適應.

仲好記得三年前既三月,枱上面放滿晒參考書,望着手錶計時做past paper,嗰陣我好羨慕有哥哥姐姐既同學,係屋企做到唔識可以有個人問下,唔使周圍問人拎 marking 同past paper,好幸福.所以我考完會考後,將所有同會考有關既野全部留低,仲諗住可以到時教番細佬妹,滿腦都係美好既幻想.

三年後到咗今日,妹要考會考喇,我開心因為佢健康成長(雖然刁蠻咗).我內疚因為呢兩年來我冇教過佢咩.前兩年,佢係屋企一有唔明,都會問我,但我自知脾氣差,我每次答佢之前,我一定會責罵佢<點解會咁都唔識!...>,久而久之,佢愈來愈少問我書.入咗大學呢一年,佢都冇點問過我問題,仲話我好多野都唔記得晒,費事比我教錯.心裡不禁有一罪孽感,望一望書櫃,當年我的會考書仲係度,妹多數都係睇佢自己既notes同書,我嗰啲,應該一半都未睇晒.

而我細佬,話咁快就中三,又到選科既時候,我當然想佢讀理科,而第八科就讀econ.但佢目前既成績好有可能入唔到精英班讀econ,只可從CS,Arts,音樂,普通話中選一作為第八科.年年家長日,老師都咁樣講<佢上堂好乖,好靜,成績中上啦>.

暑假細佬去咗新加坡exchange,返黎開咗學冇幾咗,佢同學一家約咗我地食飯,佢同學媽咪同我媽咪咁講<你幾個仔女好叻,唔使讀書都叻過我嗰啲,我個仔話XXX(我細佬個名)上堂都唔使聽書既,但問親佢野又識架喎,佢返屋企係咪哥哥姐姐教佢既呢?>

有,就奇喇!佢番屋企係唔會掂書,學校又冇咩功課,考試前,佢求其睇一睇書就算.因為我想同細佬一齊番學,所以叫佢選我間學校,但學校好自由,係靠自律溫書,結果...細佬依家當然叫好啦,唔使做功課.

細佬踢波好叻,腳頭好勁,屋企唔比佢入校隊因為想佢比心機讀書,踢波只可做閒餘活動放學玩.可惜,他上了中三後,對online game著了魔,不用踢波的日子就對住部機.而我,根本做唔到咩,懷念之前細個同細佬爳機打既日子.細佬唔使讀書考試都中上,踢波又好,我唔想晒咗佢既天資,好想幫佢升到中四精英班.

爸爸成日話細佬妹要比心機讀書,好似我咁讀大學,佢就好開心.其實我真係好慚愧,今天我的所有都係父母比我的,我由小學一年級補習補到入大學,體魄又唔好,細個個郁下就話唔舒服,食又食得好過人,住又住得好過人,著又著得好過人,但係我唔生性,只係入到中大讀統計,仲要讀到一篤屎咁.

去親統計既活動,心裡總有一種悔疚,親自搞活動時內心係點就更加唔使講.有一次,見到媽咪對朋友個仔能拔尖入北大,嗰種心情,筆墨根本不能形容,覺得令屋企丟面.好興幸,中大統計比咗一大班讀統計同埋風險管理既朋友我,識到佢地好開心(如果能令朋友日日嘻嘻哈哈,我情願gap落去,唔介意比人叫做gap聰,只要唔好係公眾場所就得)同學一齊食飯,見到佢地講關於RMS course既野,見到佢地講自己啲補習學生,好羨慕,心裡不禁自咽.

自從今個sem有宿後,識多咗人,比起第一個sem開心咗,自己咁大個仔,唔可以繼續做二世袓,唔可以再好似以前咁,日日同細佬打交,做野要有番少少建設性.細佬妹的時期我都經歷過,我唔想佢地步我後塵,跟我呢個壞榜樣,因為以佢地既天賦,一定會比我優勝.依家,睇通咗,對自己冇咩期望,讀書阿伯行路(中中地)就可以了,只希望自己係屋企能有一點用,得閒教下細佬妹,幫得就幫.最好,細妹能夠拔尖,細佬入到精英班.

唔經唔覺,呢篇野我打咗5小時43分鐘,唔知點解好想將心既野打晒出黎,可惜打得太慢.打完,心輕了一點. 

台長: Chung
人氣(88) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 興趣嗜好(收藏、園藝、棋奕、汽機車)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文