24h購物| | PChome| 登入
2006-07-29 00:49:09| 人氣28| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

暑假第八天~游游游

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

因為食左藥既關係,
我四點到先起身,
做家務,掉左好多野,
去買食送,
回家,準備我的晚餐,
牛尾湯、豆卜排骨、魚條炒菜~~~`

七點落去游、再游,努力游,
今日落雨,哇,好涼,
只可以游室內喇,
好努力游游游,
今日已經成身骨痛,
但,我要努力呀!!!!
成九點先返屋企,
因為,我在stream bath room同人傾計,
唔覺就傾耐左。。。
仲有,我瘦左喇,我上磅,得114磅咋!!!
輕左喇,個tummy都細左喇。
我會努力!!!!!!

p.s.
to. 小杏子
真係慘喇,咁樣衰比你同你媽媽見到,
所以我日日都有望下睇下見唔見你。。
就快可以同你見面了。

to.雯雯
你就好啦,可以起程了,
祝您旅途愉快!!!
我未買con呀,
上次泊左標位,
無去新都會,
如果可以,希望你行開幫我買。

to. someone who chat with me tonight
喂,多謝您理我呢個無聊人。
祝您暑假快樂!!!
我等緊聽您的故事。

台長: 果果
人氣(28) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文