24h購物| | PChome| 登入
2003-10-01 03:17:47| 人氣32| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

玩......

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

而家日日都好夜先番到home呀,晚晚既都成12點,1點先番到,日日放學就係出去搵晶晶佢地,蒲到好夜先番呀,好耐都冇過過哩種咁既生活喇,而家日日都好唔想番home,因為一黎一番到去就實同佢地嘈,二黎番去對住部腦,見到佢online就會諗起好多好多既野,就會好煩架喇,好唔想呀,so而家日日都咁夜番到home,番到去又唔會見到佢online,而且我on一陣就會去訓,咁就唔駛煩啦,日日出街幾好呀,冇時間諗野,真係都幾開心架,但其實哩皇咁既生活可以俾我過到幾耐呢,我真係唔知!!不過而家開心咪得囉,唔諗咁多喇,諗得多就煩得多!!
成個幾禮拜冇打過俾佢,icq都整係同佢chat左一晚咋,開始發現自己真係放低緊佢,係件好事黎既,不過唔知自己可唔可以一直keep落去都係咁,有時真係好驚佢搵番我,跟住我就會踩番落架喇,唔想咁呀!!唔等啦,等左成年都等唔到,再等落去都唔係辦法,再等佢只會令到自己失去更加多既機會,我唔想再做d自己會後悔既野喇!!

台長: ♀蠢之精靈♀
人氣(32) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文