24h購物| | PChome| 登入
2003-09-06 23:29:38| 人氣41| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

哭~~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日本來好地地,star約左亞wing出黎食飯,佢叫埋我,本來大家都冇野,但食完飯之後去左飲野,係餐廳傾計,佢同亞wing講我,我又再之為她哭起來,原來佢之前o個次叫我同番佢一齊係真架,因為佢o個時對我有番少少feel,但因為佢同亞gor傾完之後,就係因為唔知問左佢樣野,佢知道o個隻feel並唔係一齊o個隻feel,亞wing同我講話我同star唔會再有可能,但當我對star真係開始放低既時候,係star就黎問我o個個問題先架,而家佢又想我忘記佢,我可以點做呀,好無奈姐,有d feel自己俾人玩緊囉,我整係諗到除左我唔搵佢,唔再見佢係可以忘記到佢之外,我再諗唔到其他喇,但亞翹同我講話我咁做只會俾左壓力star,因為佢班fd即係我班fd,話我咁做star只會覺得係佢整到我冇左班fd,咁哩餉係star問題姐,關我咩事喎,亞翹問我我唔再搵佢既話,係咪即係會連亞翹佢地都唔見呢,佢話咁樣係冇用架,但我除左諗到哩樣之外再諗唔到其他辦法喇,有冇人可以教下我呀???

台長: ♀蠢之精靈♀
人氣(41) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文