24h購物| | PChome| 登入
2011-08-29 21:49:19| 人氣159| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

Story Teller ; Story Keeper

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

 

starry night...

"how many are they..."

"er...a million and thirty-six, I think..."

"come on! what a liar!"

"no! I mean it..."

".....a million and thirty-six stars? are you sure?"

"....."

then the wind blew...

the cherry smell from your hair isn't getting light from my memory

even those years goes by...

of course,I already forgot how many stars did I count at that night.

'till now, one thing I am really sure.

while you said "start" for this childish game.  

I made a million and thirty-six times wish

the same wish...

to the shooting star that you didn't notice.

yes, i like YOU.....

台長: 左岸拂曉
人氣(159) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

沙豬會長
中文翻譯如下 :

記憶裡的那個星空...

"有多少顆..."

"恩...有一百萬多三十六顆吧,我想..."

"少來! 你這個騙子!"

"不! 我是認真的..."

"...一百萬多三十六顆星星?你確定?"

"..."

然後,一陣晚風吹過

妳那櫻桃味道的髮香在我記憶裡從未變淡

即使,這麼多年經過了...

當然,已經忘了那晚我到底算了幾顆星星.

但是,有一件事我很確定

當妳說"現在開始!"這個幼稚的遊戲時

我向那顆妳沒注意到的流星

許了一百萬多三十六次的願望

相同的願望

"是的,我喜歡妳..."
2012-08-12 23:55:38
是 (本台目前設定為強制悄悄話)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文