24h購物| | PChome| 登入
2006-06-06 11:02:53| 人氣43| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

核突日記

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

好啦,寫一篇好口語化的日記先

因為時間唔多



今日考左兩科試

有點不太滿意的感覺

但不算差



今晚吃了最後的坐坐晚餐

好了,不用再想穿甚麼了

有lobster吃,當然會好過香港任何一間餐廳

因為Maine盛產lobster,但絕對不平

失敗,錯揀了隻斷腳的

同埋俾佢夾到個嘴,食返轉頭?



十八歲都未到就要迫人揸車

冇錯!今次要連開兩晚夜車了

慘,都係自己衰

我都知成效不太

但我證証,總俾唔開好



呢篇日記真係好核突呀

如果唔記為左隻lobster都唔打



哈哈...


算啦,一次唔會死的


今次我死都撐住!



*壞習慣

想把一些複數的字 + s


很討厭別人煩我,迫我

請不要再跟我做朋友好嗎?

似乎沒可能的

給我一個基督徒朋友好嗎?

你們的思想也快要迫死我了

台長: 太陽花
人氣(43) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文