24h購物| | PChome| 登入
2005-11-13 14:24:43| 人氣221| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

珍惜

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

  
就讓我們,手牽著手一起在海邊散步,姑且光就只有我們倆個。
就讓我們,能夠珍惜每一個時刻。
時光逐漸流逝,我時常祈禱能夠在你身邊永遠睡去。
假使我的甦醒能在收到你的召喚以前,
是否我就能夠,不醒於此次的長眠。
珍惜著我倆擁有的愛 我們應當珍惜我倆的人生
珍惜這份愛,珍惜人生, 珍惜我倆擁有的愛情。
不管我們能活多久, 把這份愛珍惜,
珍惜人生,珍惜這份愛情。
世界一直轉變,沒有什麼叫做永遠。
但是,愛 是否 能夠經得起時間的考驗?
下輩子我倆再度遇見,你依舊會在我身邊。
我時常祈禱能夠在你身邊永遠睡去。
假使我的甦醒,能在收到你的召喚之前,
是否我就能夠,不醒於此次的長眠。

Let’s take a walk together near the ocean shore
Hand in hand you and I
Let’s cherish every moment we have beengiven
The time is passing byI often pray before I lay down by your side
If you receive your calling before I awake
Could I make it through the night?
Cherish the love we have
We should cherish the life we live
Cherish the love. Cherish the life
Cherish the love. Cherish the love we have
For as long as we both shall live
Cherish the love. Cherish the life
Cherish the loveThe world is alwayschanging
Nothing stays the same
But love will stand the test of timeThe next life that we live in remains to be seen
Will you be by my side? I often pray before I lay down by your side
If you receive your alling before I awake
Could I make it through the night?

http://linlincheng88.myweb.hinet.net/001/001003.wma


台長: 慕酒夢伶

您可能對以下文章有興趣

人氣(221) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 男女話題(愛情、男女、交友)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文