24h購物| | PChome| 登入
2003-09-24 10:39:09| 人氣23| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

嬲死我啦

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

一早講過交晒所有assignment之後,week 9就放自己假,講得出做得到啦我,尋晚仲以為我會好勤力,晨早起身返o個3個lectures,我係醒左架,但極冇心機返,好想抖抖,橫掂Stephanie都走lect留o係屋企溫finance,咁不如就一齊stay at home啦,溫一陣書下晝先落franklins買生果然後至煮飯,我既生活真係充實!!!hahah,本來心情好好架我,我仲走上Stephanie張床同佢一齊訓,嘻嘻哈哈講下笑,但點知佢2個走左之後,我地發現廚房同張飯桌勁唔乾淨,食完野又唔收好,我本eng course readings仲有麵包碎,好嬲好嬲呀,以前阿mon留低d西瓜汁留低成地水要我執手尾我已經勁唔鍾意啦,而家仲要係我本書添,我係好執著架,我係好挑剔架,我乜都唔理就打去鬧左Benny一大餐,我sense到佢好無奈,咁我同佢fd d梗係乜都入佢數啦,不過我講完鬧完就舒服晒lu,都話左我好直接,乜都唔可以放o係心度架啦,冇事lu,算啦,唔算都唔得啦,哎呀對唔住呀,我成日都咁惡死...

台長: vivienne
人氣(23) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文