24h購物| | PChome| 登入
2004-05-03 20:52:49| 人氣62| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

3/5/2004 getting a pass..

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

派番自己Easter Holiday既傑作,一共八份international business journals。全班同學得一個fail,我自己就pass左,不過其實我expect自己高分d既,因為放假o個陣我做左好耐,都算好有心機,咁樣我成日都花唔少時間做business既功課,當然想高分d等自己條氣順d架嘛。不過都唔緊要啦,算啦,我拎番份assignments既時候依然好有滿足感,總之我覺得自己做得好啦。呢八份journals只係所有journals既一半,其實而家都一路keep住每個week都做緊,呢d就真係叫做長命功夫長命做啦。到左week13就要交多一次,交晒由week7-week13既journals,一個星期做2份,咁多個星期就即係..我都唔知幾多份啦,唉,但係我點都會努力d做,我計過架啦,而家有既分,再加埋一次既分,就算下次只係僅僅拎到一半分,我都會有total:15/20,所以唔好擔心,最緊要準時做,做到足,15分就係我既。inja叫大家下次要more specific..more justification..more references..more..more..more..etc..哎呀,佢真係多多要求,乜都要多d,寫到至得架,我已經每次都寫打2張紙唔隔行架啦,有時有成3張添架,仲想我點樣呀?d問題成日問what factors contribute to this/that..?which factors best describe the..?但我就永遠睇唔出d factors去晒邊既,even我查晒字典睇晒所有articles,我大多數都做撞下多過真係識做既。然後上堂discuss番個答案,就實覺得自己好白痴,乜原來條問題係咁簡單既,咁樣自己尋晚做到發癲都諗唔到既?點解自己又蠢左既?點解呢?點解呢???哈哈哈,自己真係勁白痴,話說我尋晚真係為左一題大家都認為好easy既問題struggle左好耐,到左今朝我都依然唔識,於是亂黎,寫左4、5行字。返到去我問theresia點做,佢竟然竟然竟然答左1/2版紙,唔係o卦?嚇得我丫,究竟係咪香港人永遠做野都等到last minute至一氣呵成嘔出黎,叫你寫一百字就一百字,永遠冇寫多既;而d鬼仔鬼妹就最鍾意慢慢做,懶係well-prepared,叫你寫一百字你就寫三百字出黎呢?係架,佢地就係咁樣架啦,成日犯規!!!整壞晒d規矩!!!明明寫一百字架嘛,你地寫咁多,咁樣咪顯得我寫得好少囉?!唔止ibus架,其實每一科都係咁,好似尋晚submit左o個份slsp咁樣,我click上WebCT睇其他同學d功課啦,嘩,份份都密密麻麻吹到天花龍鳳,未開始睇書唔開始寫已經打擊左一半信心啦。不過,聰明既我終於都攪掂左,嘻,就係唔好理佢地點樣寫,最後我成為十百六十幾個讀SOCIAL SCIENCE AND POLICY既學生之中,第78位submit功課既同學。哈哈哈,雖然我都係臨deadline至upload上去,不過原來仲有一半同學慢過我囉,我唔算慢丫,哈哈哈,好多人比我更慢,好高興..講番ibus,其實每逢星期一都係自己上堂上得最專心既一日,因為全班得我一個香港人,連chinese都冇,想話大家坐埋一齊用國語傾下偈都唔得,所以惟有自己醒目d留心d聽囉,因為好驚miss左d咩都唔好嘛。我發覺有個女同學,佢叫lisa,唔知係咩國家既人黎既呢,佢好有女強人feel,講說話好make sense,好有力,次次inja都buy佢既,佢呢一type真係好適合從商呀,女中豪傑!我就..哈,我都唔知用咩黎形容自己好,不過我覺得自己今日好乖,好好。

台長: vivienne
人氣(62) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文