24h購物| | PChome| 登入
2004-09-04 13:44:09| 人氣65| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

New Jersey 一日遊

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

同Tammy, Ken, Freebie 去Jersey Ganden, 係唐人街出發, 應該一個鐘左右就去到, 但係我地用左3個鐘去, 加3個鐘返. 開6個鐘車, 行得一個鐘街. New Jersey D 路好難搾. 全程都由我開車, 行左170 miles. 我地幾次比New Jersey D 人老點, 應該行south 的路, 比人點去行north; 行east的, 比人點去行west. 差D去左Pennsylvaia. 有時我地又出錯exit, 走錯路, 總之就係New Jersey兜大圈. 途中不乏驚險鏡頭, 好似過線, highway u-turn, back-up出exit, speeding......等等. 不過全部都有驚無險, 安全返到New York. 下次一定要做足功課, 搵定direction 先可以去New Jersey.

Tammy, 最衰你睇唔明中文, 我真想你知.....我實在太愛你了. 我阿爸都唔敢比架車我搾咁遠, 但係計埋上次去outlet, 我已經踩左你架新車超過300 miles.

台長: Everley
人氣(65) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文